13 ✴Een tweede kans✴

663 19 1
                                    

"Vind je het leuk?" hoorde ik Kai zeggen en ik kon gewoon de grijns op zijn gezicht voelen groeien. "Wat heb je gedaan met me?" vroeg ik op een boze toon, "Je bedoelt wat heb ik met ons gedaan... En heel simpel beetje magie hier en daar en een spreuk." zei Kai terwijl hij dichter naar me toe kwam. Hij streelde mijn wang en ik sloeg die van mijn wang, "Raak me niet aan, psychopaat!" riep ik boos. "Komaan... Doe niet zo ugh." zei Kai geïrriteerd, "Ik ugh? Ik ugh?" na dat ik dat gezegd had laat ik een diepe zucht. "Je hebt de clocking spell gebruikt, toch?" vroeg ik terug. Kai gaf me alleen maar een schaapachtige glimlach die ik dus opvatte als een ja.

Na even een stilte tussen Kai en mij geef ik Kai een klap in zijn gezicht. Kai wrijft op de rode plek op zijn wang en zegt terwijl hij zijn lippen tuit "Waarom moet je zo gemeen doen.". Ik geef hem een waarschuwende blik en ging naar de woonkamer terwijl ik in de zetel ging zitten.

"Dussss... Wat wil je van me?" vroeg ik terug terwijl ik mijn armen vanachter op de zetel legde. "Een tweede kans." zei Kai terwijl hij naast me kwam zitten. "Een tweede kans." zei ik verontwaardigd. Kai knikte lichtjes "Het spijt me vanalles.". Ik keek verbaasd naar Kai en begon medelijden te krijgen en gaf hem een omhelzing. Ik liet los van de omhelzing en ik zag ineens dat iedereen me aankeek in de woonkamer. Die smeerlap.

Ik stond recht en liep tussen Elijah en Niklaus voorbij, maar ik voelde een lichte aanraking op mijn linkerarm en keek in de ogen van Elijah. "Ik moet naar Rousseau's." zei ik terug tegen hem terwijl ik weg ging van de Abattoir en naar Rousseau's ging.

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu