19 ✴Ga weg!✴

574 20 5
                                    

P.O.V. Jade

Ik sta bij April haar bed en probeer haar te overtuigen om de transformatie te voltooien, maar ze wilt het niet alles wat ik ook zeg, ze wilt niet.

"Ga je Evy echt laten winnen? En Kol dan, Kol kan niet zonder jou...en ik ook niet by the way." zei ik terug terwijl ik op de rand van haar bed kwam zitten. April lijkt even na te denken over wat ik had gezegd, "Het komt wel in orde." zei ze terug precies alsof ze zichzelf wou geruststellen. "Kol is echt gebroken zonder jou." zei ik terug. April knikte lichtjes en zei "Ik wil geen bloedzuiger zijn, ik wil een heks zijn.", "maar een bloedzuiger zijn is nog niet zo erg... Je hebt supersnelheid, je bent sterk-" zei ik maar April onderbrak me "Ga weg!" riep ze. Ik keek haar met ongeloof aan en vroeg "ik?". Ze schudde haar hoofd en wees naar de deur van haar kamer. Ik draai me om en zie Evy staan. Met mijn snelheid ga ik naar haar toe en gooi haar met haar rug tegen de muur terwijl ik haar bij haar keel grijp "Ga weg!" riep ik deze keer recht in haar gezicht. "Nee, ik moet met April praten." zei Evy terug terwijl ze zich losmaakte uit mijn greep. Ze sloot de kamer deur en ik wou naar binnen gaan maar dat ging niet, iets blokkeerde dat. Ik ging snel naar Nik en haalde hem om hulp, maar zelfs hij kon de deur niet openmaken of kapotmaken. "Wie zit daar binnen?" vroeg hij. "April en Evy." zei ik terug. Ik zag het gezicht van Nik gespannen worden en als hij net een woedeaanval wilt krijgen hoor ik de deur van het slot gaan.

Nik en ik gaan naar binnen, maar zien dat April en Evy zijn verdwenen...

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu