39 ✴Geestenwereld✴

454 15 5
                                    

In de geestenwereld...

P.O.V. Freya

"Kai!" riep ik terwijl ik door de begraafplaats liep van New Orleans. Ik zie ineens Kai voor me verschijnen. "Hmmm...laat me raden... Jij bent degene die me heeft vermoord?" vroeg Kai terwijl hij me bij mijn keel greep. "Wacht." zei ik happend naar lucht. Zijn greep rond mijn keel werd losser. "Je moet me zeggen wat je van plan was?" vroeg ik aan Kai.

Kai gaf me een schaapachtige glimlach en zei "En waarom zou ik dat doen.", "Misschien kan ik wel iets doen voor je." zei ik tegen hem met een grijns. Kai's glimlach werd nog breder en vroeg "Is April samen met Kol?", ik knikte en zag een zekere woede in Kai's ogen. "We waren van plan om jullie uit te schakelen, maar eerst zouden we Evy hebben moeten uitschakelen." zei Kai terug. Ik knikte en vroeg "Is u zus te vertrouwen?", "Hangt er vanaf wat je voor haar bent. Je hebt me gedoodt dus jij zult niet bepaald haar vriendin zijn.." hoorde ik hem met een kort lachje op het einde zeggen.

"Dus wat moet ik doen?" vroeg ik terug. "Zorg ervoor dat April dood gaat..." hoorde ik Kai met een monotone stem zeggen. Ik kijk hem verbaasd aan en vroeg "Zeker?", "Ik had haar gezegd dat ze niet met Kol mocht samen zijn..." zei hij deze keer kwader. Ik knik en wil terug naar de echte wereld gaan, maar dan zegt Kai met een knipoog "Doe de groeten aan Evy.".

"En?" vroeg Elijah, ik kreeg hoofdpijn en voelde me suf worden door de sterke spreuk. "Mijn gevoel klopte over April." zei ik zwak, "Je bent uitgeput." zei Elijah terwijl hij me naar de zetel begeleid. "Het gaat wel." zei ik terwijl ik in de zetel ging liggen.

"Waar is Evy? Ze moet dit weten." zei Elijah terug. "Ze is in Mystic Falls, even weg van alle drama." zei ik terwijl ik aan mijn hoofd voelde. Elijah kijkt me aan en ik zie iets in zijn ogen, ik kan niet direct zien of het bezorgdheid is of jaloezie. "Ik ga naar haar, blijf liggen in de zetel. Je hebt rust nodig, Freya." zei Elijah terwijl ik hem weg zie gaan.





















Hey lieve lezers :)

Een extra hoofdstuk van mijn boek, want ik heb vandaag mijn held ontmoet en ik heb met hem een SELFIE getrokken spijtig staan ik (links) en rechts ( celinefrans ) er niet zo goed op maar I don't care 🙌🙌🙌😍😍😍

Comment als je weet met wie we op de foto staan 😁😂

Comment als je weet met wie we op de foto staan 😁😂

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu