2 ✴Heb je erover nagedacht?✴ BONUS

1.1K 28 3
                                    

"Jade?! Is hier in Mystic Falls" roep ik door heel de voortuin van de villa Mikaelson. Meteen trek ik de aandacht van Niklaus die ineens voor me staat, "Wie is Jade?" vroeg hij met een glimlach. Ik negeer de vraag en loop de woonkamer binnen en krijg meteen de aandacht van Kol en Elijah. "Wie is Jade?" vraagt Kol terug aan me, ik doe alsof ik die vraag niet gehoord heb. "Stop! Als ze niet wil zeggen, wie dat is, dan is dat zo!" riep Rebekah tegen de broers. Ik knik dankbaar en lach naar haar.

Als ik naar de logeerkamer ga waarin ik verblijf, hoor ik meteen iemand op de deur kloppen. Ik draai me om naar de deur en zie Elijah aan de deuropening staan. "Mag ik binnen komen?" vraagt hij met een beleefde stem. Ik knik met mijn hoofd zachtjes en zie Elijah naar me toe stappen. "Alles oké?" vroeg hij een beetje bezorgd, "tuurlijk waarom zou ik dat niet zijn?" vroeg ik terug aan hem als tegenreactie. "Misschien vanwege Stefan die ineens langs komt..." zegt Elijah meteen. Ik schud mijn hoofd en zeg "Alles gaat prima maak je maar geen zorgen.", Elijah knikt en vraagt "En heb je erover nagedacht?". Ik knijp mijn ogen een beetje toe en laat een kleine zucht ontsnappen uit mijn mond. "En?" vroeg hij terug wachtend op mijn antwoord. Ik schud mijn hoofd. Hij knikte en verliet mijn kamer weer.

Ik adem de lucht uit die ik blijkbaar vasthield in mijn mond. Ik ga op mijn bed liggen en sluit mijn ogen, even geniet ik van de rust als ik Kol en Rebekah hoor discussiëren. Ik rol met mijn ogen en denk na over wat Elijah gevraagd had. Hij vroeg namelijk of ik met hem mee naar New Orleans zou gaan, ik zou dat heel graag willen maar nu ik weet dat Jade hier is, ben ik eigenlijk niet meer zo zeker of ik wel zou meegaan.

Ik sta recht van het bed en ga naar de voordeur, als ik de deur wil opendoen komt Klaus ineens ervoor staan. "Wat gij jij nu doen, prinses?" vroeg hij met een grijns. "Ik ga naar de Mystic Grill" zei ik terwijl ik hem een lichte duw gaf zodat hij opzij ging. "Ik kom mee!" hoor ik Elijah zeggen terwijl hij ineens naast me staat. "Ik wil niet dat je straks weer ladderzat thuis komt." zei hij bezorgd. Ik pak met mijn handen Elijah's hoofd vast en zeg "Alles komt goed, ik ga niet overdrijven deze keer.". Ik laat zijn hoofd voorzichtig los en ik zie Elijah met een zwakke glimlach aankijken als ik in mijn grijze volkswagentje stap opweg naar de Mystic Grill.

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu