26 ✴Kan ik met je spreken?✴

516 19 2
                                    

Als ik samen met Elijah aan de toog zit, wordt ik blij als ik Camille terug zie. "Sorry hè van d'r juist." zei ik tegen haar. "Je hoeft je excuses niet aan te bieden, jij kon er niet aan doen." zei ze met een glimlach, ik gaf terug een glimlach aan haar en Camille vroeg "Whisky?", ik knikte en richtte mijn aandacht op Elijah.

"Dus." zei Elijah terwijl hij mij doordringend aan keek, "dus, wat? Jij wou praten hè." zei ik met een grijns terug. "Oké, Rebekah vertelde me dat je mij nooit iets zou kwaad doen, is dat waar?" vroeg Elijah aan me. Ik knikte en nam een slok van mijn Whisky. "Waarom?" vroeg hij terug terwijl hij mijn Whisky glas uit mijn handen pakte. "Uhhmm... Ik-" zei ik terwijl ik staarde naar mijn Whisky glas dat Elijah nu vast had in zijn handen.

Ik voel mijn hart hard tekeer gaan, ik kan mijn gevoelens niet uitdrukken voor hem, dat maakt me kwetsbaar. Als ik mijn hartritme terug onder controle heb zeg ik "Je bent familie voor me, je bent mijn beste vriend. Ik zou mezelf het nooit kunnen vergeven als ik je kwaad zou doen.", Elijah kijkt me aan en ik zie een soort van spijt in zijn ogen. Ik zou zoooo graag zeggen dat ik van hem hou, maar ik wil niet kwetsbaar zijn.

"Evy?" hoorde ik iemand vragen. Ik kijk naar waar het vandaan komt en zeg "Ja, Gerard.", "Kan ik u even spreken?". "Ik was eigenlijk in gesprek met-", "het geeft niet, ik was toch klaar." zei Elijah terug terwijl hij van de kruk ging en Rousseau's verlaten.

Gerard ging naast me op de kruk van Elijah zitten en vroeg "Hoe weet Niklaus van het plan.". Ik schudde mijn hoofd en zei "geen idee.".

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu