Als iedereen weg is van het feest en ik naar mijn slaapkamer wil gaan hoor ik de stem van Kol in mijn kamer, wat doet hij nu weer in mijn kamer?
Met mijn vampiersnelheid sta ik meteen in mijn slaapkamer waar ik April, Jade en Kol zie staan. "Wat doen jullie in mijn kamer?" vroeg ik aan Kol met een geïrriteerde blik, "Elijah, zei dat April en Jade in je kamer mochten slapen, er zijn te weinig bedden dus..." vertelde Kol, maar ik onderbrak hem "Dus wat? Ik moet op de grond slapen ofwa?". Kol gaf me een grijns en ik rolde met mijn ogen. Nog één nachtje en ik zit in New Orleans, nog één nachtje en ik zit in New Orleans...
Ik gaf Kol een niet-gemeende glimlach en verlaat mijn kamer. Boos ga ik naar de kamer van Elijah en zie hem rustig een boek lezen in zijn bed. "Waarom heb je mijn kamer vrijgegeven?" vroeg ik geïrriteerd terwijl ik ongeduldig met mijn voet tik op de grond. Elijah negeert me, maar ik weet best genoeg dat hij luistert dus zei ik tegen hem "Ik denk wel dat Jeremy voor mij een plekje in zijn bed heeft...", ik verlaat Elijah's kamer met mijn vampiersnelheid en wil de deur opendoen als die terug wordt toegedaan door Elijah.
"Je kunt ook gewoon bij mij liggen." zei Elijah met een lichte glimlach, ik gaf hem een glimlach en we gingen terug naar zijn kamer. Ik wist het wel dat hij luisterde... Hij luistert altijd.
Ik ga naar de badkamer en doe mijn pyjama aan en ga op het bed liggen van Elijah terwijl ik wacht op Elijah. "Ik wil wel gaan slapen hè." zei ik vermoeiend, maar voordat ik het wist zat Elijah al onder de dekens. Ik kruip ook onder de dekens en kijk Elijah in de ogen aan.
Het blijft raar dat ik nog altijd dezelfde gevoelens blijf hebben voor Elijah met al wat er is gebeurt. "Slaapwel, Evy." zei Elijah met een zachte stem terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukte. "Slaapwel." zei ik terug terwijl ik mijn ogen toe deed en in slaap viel.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanfictionIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...