Het was al vroeg in de ochtend, maar ik besloot niet om te verblijven in een gebouw met de mensen die ik niet mag dus ben ik naar Rousseau's gegaan.
"Kan ik je helpen?" vroeg een meisje met blond haar, maar voor ik iets kon zeggen zei er iemand "2 pinten.", ik keek naast me en zag een meisje met bruine lokken en bruine ogen zitten. "Moet ik jou van ergens kennen?" vroeg ik iets te nonchalant dan dat ik wilde. "Davina Claire, ik ben een vriend van Marcel." zei ze met een glimlach, ik knikte en zei "Aah oké, ik snap het Marcel heeft je gestuurd...". Het meisje kwam met de 2 pinten en ik hoorde Davina zeggen "Dankje Camille.", Camille knikte terwijl ze andere mensen ging bedienen aan de bar.
"Dus voorwat heeft Marcel je gestuurd." zei ik terwijl ik een sipje van mijn pint nam, "Een aanbod." zei Davina terwijl ze haar pint zelfs niet aanraakte. Ik was nieuwsgierig en vroeg "Wat voor aanbod?", "Dat wou hij je persoonlijk vertellen." zei ze terug. "En waar is hij dan?" vroeg ik terug terwijl ik met mijn handen gebaren deed in Rousseau's. "Morgen om 9:00 stipt." zei Davina terug terwijl ze rechtstond van haar kruk en Rousseau's verliet.
"Vat het niet te persoonlijk op." zei Camille die blijkbaar meeluisterde, "Davina is een toffe meid." zei ze terug, ik moest zacht lachen en nam een slok van mijn pint terwijl ik op een sarcastische toon zei "Tuurlijk... En leven met de Mikaelson's is een eitje". Ik zet mijn lege fles op de bar en wil terug naar de Mikaelson familie gaan als Camille vraagt "Ben jij Evy?", ik knik en zeg gefrustreerd "Waarom kent iedereen mij hier.", "Als je omgaat met de Mikaelson's dan weten snel de mensen wie je bent of wat je bent.". Ik knikte terug en zei "Leuk je te ontmoeten." terwijl ik met mijn vampiersnelheid Rousseau's verlaat.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanfictionIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...