P.O.V. Freya
Niklaus en Jade besloten naar buiten te gaan om te wandelen door de straten van New Orleans. "We moeten Evy als eerste vinden." zei Elijah terwijl hij nerveus rond stapte. Rebekah en ik kijken elkaar aan en we schieten in de lach. "Vinden jullie dit grappig?" vroeg Elijah kwaad. "Misschien een heel klein beetje, broer." zei Rebekah als Elijah dichterbij ons komt, hief ik de cloaking spell op die ik op Evy had uitgesproken.
Als Elijah wilt beginnen roepen, legt Evy een hand op zijn schouder. "Ik ben oké." zei Evy terug terwijl ze haar hand van zijn schouder pakte en me aankeek. "Dankje" zei Evy neutraal terwijl ze een knikje gaf. "Je hoeft niet naar Marcel te gaan, we vinden wel iets..." zei ik terug terwijl ik mijn hand op haar schouder legde. Ze schudde haar hoofd en zei "En jullie levens op het spel zetten, nee.". "Pas op voor Marcel." zei Rebekah nog voordat Evy alweer verdwenen is.
"Ik ga met Finn praten, misschien weet hij iets om het laatste stukje witte eik te vinden zodat we dat kunnen verwoesten." zei ik terwijl ik de Abbatoir binnen ging. "Finn!" riep ik en nog geen second daarna stond hij voor mijn neus. "Ja, Freya." zei Finn. "Kun je me helpen om het laatste stukje witte eik te vinden?" vroeg ik. "Waarom zou ik dat doen?" vroeg hij niet-begrijpend. "Zodat wij blijven leven." zei ik terug, maar Finn dacht na en voor hij zijn antwoord kon geven zei ik "Evy moet zich anders aansluiten bij Marcel.". "Goed, ik zal je helpen." zei Finn terwijl we meteen aan de slag gingen om een spreuk te zoeken die het verborgen stukje witte eik onthuld. Ik zou het aan Kol hebben gevraagd maar hij is nog altijd bij April ergens.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanficIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...