Klaus had me vast gebonden aan de fontein op de open plek van de Abbatoir. "Goed..." zei Klaus terwijl hij de zilveren dolk voorzichtig in zijn hand liet glijden. Ik wring aan de handboeien maar niets helpt. Ik zit vast...
"Vertel me, hoe kom je erbij om Marcel te helpen?" vroeg Klaus. "Helpen? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij." zei ik geschrokken en verbaasd. "Bij mij werkt die truc niet, ik ken je Evy... Vertel, wie gaat er doodt van ons?" vroeg hij dreigend de dolk in mijn hart te steken. Ik geef hem een grijns en kijk rond en zie Jade een beetje verder staan, maar geen April. Die bitch, ze heeft het verteld...
"Ja, Evy we weten het...dus het beste wat je nu kunt doen is zwijgen en je eeuwig durende slaap onder ogen -" zei Klaus, maar voor hij de zilveren dolk in mijn hart kon steken word hij gestopt. Ik kijk naar de ingang van de Abbatoir en zie het meisje weer samen met Elijah en Hayley. "Niet doen, Niklaus." zei Elijah streng. Hayley komt snel naar me toe en doet de handboeien los. Ik geef haar een omhelzing en bedank haar. Met mijn vampiersnelheid ga ik naar het meisje toe en grijp haar bij haar keel en vraag "Wie ben je!", "Evy rustig, ze is-" zei Elijah maar het meisje onderbrak hem.
"Freya Mikaelson, aangenaam Evy." zei Freya terwijl ze zich losmaakte van de greep en me met haar krachten doorheen de Abbatoir weggeslingerde. Waarom wordt ik altijd weggeslingerd?
"Ook aangenaam" zei ik zacht doordat ik pijnlijk met een klap op de grond vloog. Elijah helpt me voorzichtig recht en zegt "Wij moeten praten.", "Praten over?" vroeg ik aan Elijah. Elijah kruist zijn armen en geeft me 'de blik'. "Ik weet niet over wat je het hebt..." zei ik terug. "Jij weet Bloody Hell genoeg wat hij bedoelt, Evy." moeide Rebekah zich. Ik bijt nerveus op de binnenkant van mijn lip zodat niemand het ziet en zeg "Tuurlijk gaan we praten Elijah, Rousseau's?".
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanficIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...