Ik bel aan, aan het huis van de familie Gilbert. Meteen doet Elena open en ze glimlacht naar me "Jeremy, Evy is er!" riep ze terwijl ze me binnen liet. Ik stap in de woonkamer en zie Damon, hij geeft me een zwakke glimlach, maar ik negeer hem en ga de trap op naar Jeremy's kamer.
"Hey" zei ik tegen hem toen ik voorzichtig de kamerdeur van Jeremy open duwde. "Evy!" riep hij blij. Jeremy stapte van zijn bed en gaf me een knuffel, "Ik heb je gemist.". Ik glimlachte naar hem en was blij om hem terug te zien. "Matt vertelde me dat je naar New Orleans ging gaan...dus wou ik afscheid nemen.", "ik ga waarschijnlijk niet mee, Jade gaat mee." zei ik gefrustreerd. "Dus je blijft hier?" vroeg Jeremy hopend dat ik "ja" ging antwoorden. Ik schudde mijn hoofd en zei "Ik weet het eerlijk gezegd niet...". Jeremy knikte en vroeg "Hoe gaat het eigenlijk met je?". "Goed. Met jou?" vroeg ik terug. "Beter" zei hij. Ik glimlachte en ik voelde plots Jeremy's lippen op mijn wang een kus drukken. "Dankje, dat je bent gekomen." zei hij, ik gaf hem een glimlach en knuffelde hem.
Ik hoor iemand binnenkomen en zie dat het Elena is. "Oei, ik wou niet storen-" "dat was je ook niet." zei ik terug. Ze knikte en zei "Elijah staat aan de deur.", ik liet een zucht en gaf Jeremy nog een laatste knuffel. "Doei", "Tot ziens Evy." zei hij terug meteen.
Ik ging van de trap en zie Elijah staan in de opening van de voordeur. Ik stap naar buiten en sta naast Elijah. "Hoe komt het dat je van gedacht was verandert om toch mee te gaan naar New Orleans?" vroeg hij met zijn prachtige stem. Ik moest lichtjes glimlachen en zei "Ik wou gewoon een nieuwe start maken, maar nu Jade meegaat. Denk ik toch dat ik hier blijf...", "Kom gewoon mee." zei Elijah terwijl hij mijn handen vastpakt. "Ik wil niet zonder jou vertrekken." zei hij terwijl ik hem lichtjes voel knijpen in mijn handen.
Ik zucht even en de gedachtes alleen al dat ik Elijah niet meer ga zien maken me verdrietig. "Ik kan gewoon niet met haar leven." zei ik terug vastberaden tegen Elijah, ik zie in zijn ogen dat hij door krijgt dat ik eigenlijk ook niet zonder hem kan. Hij glimlacht en zegt "Evy, please kom met me mee.", ik moet moeite doen om geen ja te zeggen. "Please?" vroeg Elijah terwijl hij me dichter bij hem nam en me een omhelzing gaf. Mijn hart klopt als een gek tekeer en ik word meteen ontmoet door de geur van Elijah. Shit.
"Oké goed, ik ga mee." zei ik tegen Elijah terwijl ik hem stevig vast greep. "Ik wist wel dat je van gedachte zou veranderen." zei hij terwijl hij me door mijn haren streelt. Ik krijg het meteen warm vanbinnen en kan een glimlach niet onderdrukken.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanfictieIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...