Já tebe taky..

2.9K 172 2
                                    

Z pohledu Draca.:
Jako každý den jdu za Uršulou, která mi pomáhá vyřešit jeden problém. Lásku ke klukovi...ale ještě horší..ke svému úhlavními nepříteli..
Od doby co mě při válce zachránil, i když věděl že chci umřít, že už chci klid ..
Pořád nemůžu zapomenout na tu větu co mi řekl.
"Prosím..nechci aby jsi umřel...nasedni na to koště..veř mi prosím...brzo bude po válce a bude lépe ..jenom prosím nasedni" něco ve mě se rozhodlo mu věřit.
Sedl jsem si za něho rice mu dal kolem pasu a hlavu si opřel o jeho záda.
V tu chvíli mnou projelo něco, že od té doby mi není lhostejný..naopak..netušil jsem, že se mi bude líbit víc a víc a že se já Draco Malfoy zamiluju do kluka!!
A od té doby navštěvuju Uršulu..nemám se komu jinými svěřit..všichni mě mají za tu největší špínu, co stála při Voldemortovi.
Kouknu se na levé předloktí, kde už mám naštěstí pouze jizvu od znamení zla..
"Brr" oklepu se a otevřu dveře a už si povídám s Uršulou.
Byla zklamaná, když zjistila, že jsem ho stěží pozdravil, natož mu říct své city.
Ale když mi řekla, tu větu, které jsem nemohl uvěřit, srdce mi poskočilo štěstím, ale zároveň jsem měl strach, jak na to všechno zareaguje.
On to všechno slyšel..
"Pottere co tady děláš?"
"No víš..já..já..chci..chtěl bych ti něco říct."
Cítím jak se ke mě pomalinku a opatrně přibližuje a já cítím jak se mi zvedá hrudník, asi se mi pomátlo srdce.
Lehce se dotkne mé tváře, až mi z toho naskočí husí kůže.
Asi si toho všiml, pousmál se a jako kdybych zapoměl že je to on...kluk který mě nenáviděl celé roky.
Přestanu se ovládat, tak mezi zruším těch pár centimetrů.
Něžně se otřu o jeho rty ..Cítím jeho horký dech a slyším slastný vzdech, co ze z jeho úst dostal na povrch.
Tím ze mě spadne veškerá nervozita.
'Já Draco Malfoy vzrušuju Harryho Pottera!!'
Tentokrát ho políbím, nejprve zlehka, ale poté vyleze sten od nás obou.
V tu chvíli jako kdyby v něm něco vybuchlo.
Zajede mi rukama do vlasů a postrkuje mě na nějaké stabilnější místo ke zdi.
Opře mě o ní a pořád nepřestáváme s tichýma vzdechama a polibkama plnýma vášně a chtíče..
Též mu zajedu rukama do jeho už tak rozčepýřených vlasů.
Po chvilce se od sebe odpojíme ruce dáme podél těla a propleteme je mezi sebou a zprudka oddychujem.
Poté mě Potter políbí, odpojí se a beze slova odchází.
U dveří od umývárny se však zastavil, otočil se na mě s úsměvem .."Miluju tě.." a odejde.
"Já tebe taky.." řeknu spíš pro sebe

Tenhle příběh ..do toho jsem se od prvního dílu zamilovala, a pořád ho měla v hlavě, že mi to nedalo a musela jsem napsat další části...:D
Snad se líbí ^*^
Někdy když to píšu tak mi přijde, že jsem toho svědkem..:D
Konec keců ..:D
Děkuju všem kdo to čtou, dělá mi to velkou radost..
že by mi šlo o hlasy atd..nenee dělám to protože to baví ..<3
Vaše Lucc

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat