Spolu zvládneme všechno lásko!

1.6K 93 1
                                    

Ahojahoj opět se hlásím s novou kapitolkou, která je (ano přiznávám ) velice uboze napsaná.
Potřebovala jsem se do toho jenom znovu vžít, ten den co jsem nepsala mi přišla jako věčnost..:/
Omlouvám se, ale v hotelu nám končí vánoční sezona a lidi se nám začínají po velkých počtech scházet více a více..:(
Tak moc doufám, že si to i tak přečtete..:)
Ještě se chci i omluvit za jisté nesrovnalosti v této kapitole ..:S ))
Slibuji, že příští kapitola bude mnohem zajímavější, protože naši hrdinové se budou chystat na oslavu konce roku..
Enjoy it! :')
Lucc

Z pohledu Draca-
"Ne nemůžu...to přece nejde! Ty jsi mi slíbil, že ho schováš a že ho použijeme, až budeme připraveni a zajištěni! Jak jsi jen mohl?" spustim a začnu ho mlátit, protože se mezitím posadil na lůžko ke mě.
Beze slov mě schová do jeho náručí a já už cítím slzu, co mi stéká po tváři.
"Promiň..." zašeptá a vlepí mi polibek do vlasů.
"Když..já mám strach" říkám mezi vzlyky..
"Neboj se jsem a budu tady s tebou ..spolu to zvládneme.
"Zítra je ta oslava tak na toto tedka zapomeneme a užijeme si jako ještě nikdy. Je to přece na naší počest ne?"
"A-ano..ale nemá-me co na se..sebe."
"Požádal jsem Hermionu, jestli by nám něco nekoupila."
"Tedka si odpočiň lásko" zašeptá a já cítím jak konečné v poklidu padám do říše snů.

Z pohledu Harryho-
Rozrazí se dveře od ošetřovny a dovnitř vbíhá nějaký kluk, podle znaku ze Zmijozelu a vidím, jak někoho nese v náručí.
Položí ho na lůžko a odběhne k madam Pomfreyový..
Podívám se na něho a najednou si všimnu známe blonďaté čupřiny.
"Draco?" vylezu s námahou z postele a i přes bolestivé křeče se k němu doplazim.
"Co se mu stalo?" zeptám se toho chlapce.
"Nevím už jsem ho takhle našel u postele..nešel probrat."
Odejde a nechá mě s ním samotného.
"Co sis to udělal?" zašeptám mezi vzlyky.
Usnul jsem u jeho postele, le vzbudil jsem se o lůžko vedle.

Vzbudí mě zmatené vyjeknutí, sednu si ...
"Co se ti stalo?"
"....no a potom jsem si vzal ten lektvar na spaní, co jsem měl na stolku a pak jsem se vzbudil tady.."
Poslední slova jsem neposlouchal..
"Ani se nehni zůstaň tu!" skoro v panice zakřičím a běžím za madame Pomfreyovou ..
"Em .. Prosím je to naléhavé, už jsem asi přišel na to, co se Dra..chci říct Malfoyovi stalo.."
Zvedne ke mě zrak..posaďte se všechno mi povězte.."
"Víte..já a Malfoy..máme utajovaný vztah a po vystudování školy jsme se chtěli usadit a mít rodinu..tak jsme namíchali lektvar, který umožní jednomu z nás mít dítě. Poté jsme se přesunuli k němu do ložnice a tam jsem ho zapomněl na jeho nočním stolku..a teďka mi Draco řekl, že vypil lektvar prý na spaní, ale já jsem ho neschoval jak jsem slíbil, ale zapomněl ho tam!..jsem takový blb.." chytím se za vlasy.
"Takže...vy mi chcete říct, že je Malfoy těhotný?"..zeptá se po chvíli.
"Ano jestli jsme ho namíchali dobře tak ano, a jestli ne, tak se mu nic nestane o to jsme se radši postarali.."
"Pojďte se mnou Pane Pottere prohlédnu ho..."
.....
Celý napjatý sedím na kraji jeho lůžka a pozoruji jak ho vyšetřuje.

"Pane Malfoyi nevěřila jsem tomu co mi tady pan Potter řekl, ale teďka ... Položí mi ruku na břicho "vám musím něco říct.."
"Jak mi pan Potter říkal ..vytvořili jste lektvar, který vás udělá těhotného, ale když vám slíbil, že ho bezpečně schová, tak na to dočista zapomněl no a..Jste těhotný Draco.."
"Já?" ...zašeptá do ztracena..
"Harry jak jsi mohl být tak..tak..a zapomenout na to!" vykřikuje a vidím jak si jeho slzy tvoří cestičku na obličeji.
"Promiň.." na nic víc se nezmůžu..
"Promiň..to je jediný co řekneš? Vždyť jsme si ještě chtěli užít nějaký ten čas spolu a teď..mám v sobě něco.."
Mlátí mě do všech částí těla kam jen to jde, dokud se neunaví a unaveně mě obejme..
"Vážně mě to mrzí..neměj strach spolu to zvládneme slibuji!!"..





Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat