Z pohledu Harryho-
První dotek jeho rtů ve mě vyvolal tolika pocitů co jsem při tomhle ještě nezažil.
Snažil jsem se zadržet slast která se stala ven na povrch, ale nepovedlo se.
Draco mě políbil s tentokrát s větší vášní.
Konečně můžu všechny své pocity vydat tomu, pro koho jsem je roky schovával, uvědomím si šťastně.
Než mi dojde co dělám, už je nalepena na zdi a moje ruka mu zajíždí do vlasů. Nastejno vydechneme slastí a chvílema to vypadá, jako kdyby jsme to nebyli my...
Po chvíli se od sebe odtrhneme, spustíme ruce podél těla a zprudka oddechujem.
Připlete se mnou prsty a chvíli beze slova stojíme a užíváme si přítomnost toho druhého.
Poté ho políbím, odpojím naše ruce, otevřu dveře od umývárny, když mi dojde, že jsem mu ještě neřekl co jsem chtěl.
Zastavím se a otočím se na něho.
"Miluju tě." pronesu tiše a odejdu.
Cestou jsem se stavil v kuchyni, kde jsem požádal o dvě lahve ohnivé whiskey.
Asi o hodinu později se opilý potácím hradem do společenky.
Vejdu bez povšimnutí dovnitř, posadim se do křesla naproti Ronovi a Hermioně a sledují jak o něčem zaujatě debatují.
Konečně si Hermiona uvědomila mojí přítomnost..
"Proboha Harry kdo tě takhle zřídil a kde jsi vůbec byl?"
Nad těmahle otázkama jsem se musel ušklíbnout.
"A co ti kdo udělal s vlasama? Vypadáš, jako kdyby jsi právě spadl z Bradavického příkopu..a necul se tak!!" řekne přísně, protože já si vzpoměl na Draca ..a ne sakra kámo teďka ne..!!
Pomyslim si v duchu...a nenápadně pozoruji zvětšující se bouli..
Pořád něco vykládá, ale já jí neposlouchám...
"Lidi?" přeruším Hermionu..
"Kde je Ginny?" zeptám se.
"No v ložnici, ale už dávno spí!"
"Tak spát dneska nebude v žádném případě!" zakřičím jí jako odpověď, vejdu k nim do ložnice, popadnu Ginny a hodím si jí přes rameno a i přes její protesty jí nesu kolem překvapených přátel.
U vchodu se ale otočím.
"Neboj se já jí jdu jenom splnit to, po čem tak dlouho touží."
Zajdem za roh, vlezeme do nejbližší učebny, posadim jí na katedru.
"Dělej si se mnou co chceš.." řeknu přiopile..
Takle aspoň budeme s Dracem
mimo podezření...doufám..Děkuju moc všem co ten příběh prožívají se mnou. <3
Omlouvám se za tuhle část..ano je taková nic moc no..
Lucc^*^
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...