Harry-
Strávili jste někdy den v těle pštrosa?
Ne? Ani vám to nedoporučuji.
Dracova plánovací mánie totiž vzrostla do extrémních rozměrů."Draco? Tak tyhle ubrousky?" Vystrčí Harry hlavu do kuchyně.
Už dvakrát netrefil správnou barvu a Draco začínal být naštvaný.
"Ukaž" řekne nebezpečně.
Harry vstoupí opatrně do kuchyně s rukama za zády.
Má strach.
Přiběhne ke stolu, odhodí ubrousky na stůl a zase rychle odběhne za roh, aby na něho Draco nemohl, kdyby zase vzal špatnou.
Ozve se šoupání židle a v ten moment Harry vzal nohy na ramena.
"Harry, kde jsi?" Ozve se falešně milým hlasem Draco.
"Nejsem" ozve se vyděšeně Harry.
Draco se začal plížit k Harrymu na zahradu.
Vytáhne hůlku "Octu kus Regularis!" Zašeptá a v tu ránu se Harrymu začnou zúžovat a prodlužovat nohy s krkem a pusa se začala měnit v zobák z kterého ihned vylezl skřek.
"Řekl jsem olivově zelený! A ty mi přineseš limetkově zelenou?"
Rozkřikne se Draco.
"A nic mi neřekneš? Ani za promiň ti nestojím?" Křičí Draco přesně v moment, co z Harryho vyleze další skřek.
"Ani za mák! Neodčaruju tě, dokud se mi neomluvíš!"
Z Harryho vylezl omluvný skřek, ale ani to Dracovi nestačí.
Nasupeně se na Harryho podívá a rychle zaleze do domu.
Harry začne splašeně běhat po zahradě.
"Co budu dělat?…"
Z Harryho vyleze další skřek..."Brr" oklepe se Harry, když si vzpomene na tento otřesný zážitek. Byla doba, co se tomu smál, ale teď je mu smutno.
Zbývá pár týdnů do svatby a vztahy našich hrdinů nevypadají zrovna nejlépe.
Překonají další problémy a dočkají se jejich vysněné svatby? …Ahojte! Tak tady je kratší kapitolka, než se vydám do říše snů :)
Omlouvám se, jak je divná, ale poslední dny mi to moc nemyslí :/ :)
Pokusim se vydávat častěji, aby jsme se už dostali k té svatbě.
Taaaak dobrou! :3
Lucc
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...