Další kapitola! :D <3
V té další už se bude dít něco lepšího slibuju ..:*
LuccZ pohledu Harryho-
"Co..co jsi to říkala Hermi?" zeptám se a čekám..co to sakra řekla? Vždyť ma Rona a ví že Miluju Draca! Ona je pouze moje nejlepší kamarádka.
"No ..víš..já já nevím co to do mě vjelo, zapomeň na to promiň." řekne, obrátí se ke mě zády a snaží se zapnout si zip na zádech.
"Počkej, pomůžu ti" přijdu k ní a pomalinku jí zapínám zip.
Nechtěně se dotknu holé části jejích zad a všimnu si, jak jí pod mým dotekem najela husí kůže.
Otočí se a celá zrudlá mi poděkuje.
Jdu k její posteli a kousek po kousku si oblékám hábit.
Hermiona ma dobrý styl.
Bílá košile, bílý motýlek a černý hábit vzadu dole je zakončen dokonalým tvarem a kalhoty úzké, stejná látka jako hábit.
"Sluší ti to." zašeptá Hermiona.
"Draco má štěstí, že má tebe. Větší lásku jsem v životě neviděla. Moc vám to přeju. Je na vás vidět, že jste šťastný." řekne a já jí obejmu.
"Hermi, hlavně neplač rozmažeš si make up" řeknu a ona se mezi slzama začne smát.
Poprosila mě jestli bych jí neudělal nějaký účes a já jí na hlavě místo slušivého účesu udělal něco ve stylu 'ano nevím kdy naposledy jsem se česala' ale ona z toho měla radost.
"Tak teď teď jsi se překonal" vydechne. "Je to nádhera!" vypískne, obejme mě a dá mi pusu na tvář.
"Neděkuj..spíš si musíme pospíšit, už máme dvě minuty zpoždění." zahákne si do mě ruku a kráčím vstříc osudu.
Z pohledu Draca-
Jsem nervózní..takový strach jsem měl naposledy když jsem měl zabít Brumbála.
Zatřesu hlavou..nemysli na to, máš to za sebou.
Povzdychnu si, naposledy se podívám do zrcadla, pohladím břicho a pomalinku vycházím k velké síni..Z pohledu Harryho-
Naštěstí má Draco zpoždění.
Nervózně klepu nohou o zem...
Hermiona už šla, Ron na ní už čekal.
Dobře tohle už není normální..
"Vidíš? Je tak sladkej" slyším jak říká jedna šesťačka..
Otočím se najednou ho spatřím..
(Na obrázku co má na sobě)
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...