Doporučuji pustit, než začnete číst ^^
Z pohledu Harryho-
Teď..teď je ten okamžik..cítím to. To on je pro mě ten pravý.
S ním chci strávit zbytek života.
"Podívej, padá hvězda, přej si něco."..zavře oči, já si pokleknu.
Po chvilce otevře oči překvapeně vyjekne.."Ha..Harry ..co ..co to?"
Zhluboka se nadechnu a podívám se do těch jeho nádherných očí.
"Já..já vím, že jsme spolu teprve krátce, ale nějak cítím, že to ty jsi pro mě ten pravý. Proto tě žádám Draco Malfoyi...lásko..staneš se mým mužem?" všimnu si, jak mu z očí stékají slzy.
"Ano" zašeptá a já se v tu chvíli cítím jako zen nejšťastnější člověk na světe.
Otevřu krabičku, lehce vyndám prstýnek, zatímco on nastavuje roztřesenou ruku a pomalu mu ho nasazuju.
Celý čistě stříbrný a nádherně mu padne.
Ve chvíli, co se prsten dotkl jeho pokožky, zazářil velice jasným světlem.
"Páni...co to bylo?"
"Nevím." zalžu.
Jsem si až moc dobře vědom toho co se právě stalo.
Tento prsten se dědí z generace na generaci a poslední osoba, která ho vlastnila byla Lily Potterová ..jeho matka.
Když zazáří, znamená to, že ti dva jsou si souzeni a rozdělí je až smrt..
------------------------------
Poslední jízda Bradavickým vlakem. V celém kupé mladých lidí panovala smutná nálada.
Náš poslední rok tady.
Hermiona opřená o Ronovo rameno si četla a čas od času něco nesouhlasně zamumlala.
Ron jí hladil po vlasech a nepřítomné hleděl z okna.
Draco též opřený o Harryho přemýšlel a pozoroval prsten.
A Harry? Ten měl sluchátka v uších a něco maloval na papír.
Chtěl si tento moment zachovat na památku."Už tam skoro jsme" drkne do mě Draco.
Sundám si (i když velice nerad) sluchátka a nenápadně si setrů slzy.
Budou mi chybět.
Bradavice byli můj domov, moje všechno..Doslova..povzdechnu si.
Od této chvíle mi zbydou pouze vzpomínky..Welcome in my next chapter!
Anoano tato kapitolka mi vehnala nemálo slz do očí, ale je na čase, aby Harry a jeho přatelé začali žít své životy jinde..
Nebýt mé cesty vlakem zpátky domů (Praha) možná by to dopadlo jinak..:) ...A jinak! Děkuju všem!! :O
Takhle jsem se neradovala už dlouho! Přesáhly jsme můj první 1000 přečtení! <3
To jen díky vám jsem nepřestala psát..:')
Je mi jasné, že to není dokonalé, ale snažím se:)
Děláte pro mě víc než si myslíte <3
Lubim váás !Lucc :3
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...