Příčná ulice

942 71 8
                                    

Next chapter!:3
V příští kapitole bude ta oslava jeho narozenin, ale tedka se dozvíte, co Harry dělal ten den co Draco chystal oslavu.:)
Enjoy!
Lucc <33
Jinak moc děkuju za 4K přečtení! Taková radost! ..<3
Takle jsem se neradovala hodně dlouho :3
Takle kapitola je vážně dlouhá, i bez mých keců 900 slov :D :3
Som sa překonal!

Harry-
S námahou vylezu z krbu a smiřuju se s tím, že to je pouze ta jeho těhotenská nálada, že se chce vyhýbat veřejnostiy nebo já nevím co mu je.
Povzdychnu si a zamířím ke Gringottovým.
Od nich pak jdu k madame Malkinové.
Začneme hábitem.
Prohlížím hábit po hábitu, ale pořád ne a ne najít ten pravý.
Vždy, když mě nějaký konečně zaujme, tak na něm stejně najdu něco, díky čemu ho zavrhnu, jako už většinu tady.
"Potřebujete pomoci pane Pottere?" zašvitoří madame Malkinová a sladce se na me usměje.
Polknu a nuceně se usměju.
"Ne děkuji, zatím si poradím sám." odpovím a pokračuju v hledání, zatímco ta 'uff baba' si prostě nedá říct.
"Ale pane Pottere, vy už mezi těmi hábity procházíte skoro tři hodiny!" řekne se smíchem.
Vykulím na ní oči, nehledě na to jak musím vypadat.
"Ehh ..hledám něco pro mě a pana Malfoye...nějaký slavnostní hábit."
"Takže je to pravda jistě!? Vy vážně máte vztah s panem Malfoyem...vy proutníku ..vy se nezdáte" zasměje se, zatímco já se snažím pomalu a nenápadně vycouvat z obchodu.
"Och..jistě.." usměju se a vyběhnu z obchodu.
To budou zase drby...
"No normálně holky, neuvěříte kdo u mě byl? Harry Potter! A víte co scháněl? Hábit pro sebe a pana Malfoye... Skoro tři hodiny se prodíral hábity chudáček, a když jsem mu nabídla pomoc slušně jí odmítl a pak vyběhl z obchodu! No Chápete to holky? Já ne..ale jak je sladkej....Dobře stop" zastavím svojí fantazii a uchechtnu se.
Co teď? Vždyť já jiný obchod s hábity neznám...
Mezitím jsem si došel na oběd do děravého kotle a koho tam nepotkám?
"Rone!" vykřiknu a ukážu na místo vedle sebe.
Vypadá jako kdyby někoho zoufale hledal.
Posadí se a šťastně se usměje.
"Ahoj Harry ...jak se máš?"
"Ale dobrý .." odpovím a najednou mi dojde, že mám dneska narozeniny a nikdo mi nepopřál.
"A co ty?" zeptám se po chvilce ticha.
"Ale tak znáš to..ale Hermiona je nějaká divná, chová se jak malá puberťačka kolikrát..."
"To nebydlíš s Dracem Malfoyem" uchechtnu se.
"A už víte co to bude?" zeptá se zvědavě.
"Oba tušíme, že to bude chlapeček.." odpovím pyšně.
"Jeeej ..co já bych dal za mimi." zadní se Ron..
Oba zasněně koukáme do prázdna, když si najednou vzpomenu na důvod, proč tady jsem.
"Rone? Nevíš o nějakým obchodě s hábity?...Kromě Madame Malkinové" dořeknu, když si všimnu, jak se nadechuje, aby řekl Malkinovou.
"Noo ..Hermiona mě jednou vytáhla na nákupy a na konci Příčné je od pohledu malinký krámek s hábity..tam by jsi si mohl vybrat."
Zaplatim a po celou cestu ke krámku se skvěle bavíme.
"Jéžiš, tohle mi chybělo" zasměju se, když si všimnu malinkatého pavoučka, který si to kráčí naproti bílému a vyklepanému Ronovi.
"Zdravím" pozdraví nás a to už to s Ronem doopravdy sekne.
I s mým záchvatem smíchu, jsem ho stačil chytit a probrat.
"Taky jsi to viděl? On mluví.." řekne hystericky a já propadnu v ještě větší smích.
Najednou k nám přiběhne nějaká paní.
"Moc se omlouvám, že vás můj manžel vyděsil.." říká, ignorujíc můj smích.
"Moje dcerka mu vzala hůlku..no a je z něho pavouk."
...
"Takže si myslím, že dítě nechci.." řekne nabručeně Ron.
"A jestli..jestli mi Hermiona někdy řekne, že je těhotná, tak..tak dám všechno pod zámek!"
řekne s vážným výrazem.
"Aby byl ze mě pavouk..to tak!"
Zavrčí a vejcem do krámku.
"Wooow" vyleze ze mě.
Z venku ten krámek vypadal strašně malinkatý, ale vevnitř? Ono je to snad větší, jak velká síň v Bradavicích.
"Dobrý den pánové, máte přání?" zeptá se nás mile vypadající slečna přibližně v našem věku.
"Ehh co tady vlastně chceš Harry?" zeptá se mě Ron.
"Dobrý den..no dva společenské hábity.."
"A vaše jména?"
"Naše?" zeptá se Ron.
"Nene..těch, pro které ty hábity budou."
"Draco Malfoy a Harry Potter" odpovím a slečna vykulí oči.
"A kravatu či motýlka?" zeptá se, když se probere.
"Pro mě motýlka, pro Draca bych .."
"Pro pana Malfoye by byla lepší kravata pane Pottere." odpoví.
" a chcete spolu ladit?"
"Noo nejspíš ano.."
"Tak počkejte chvilku já se jdu podívat, který by se pro vás hodili."
...
"Bože šest hodin večer.." vydechnu unaveně.

Otočím se a všimnu si, jak Ron někomu posílá zprávu.
"Komu jsi jí posílal?" zeptám se zvědavě.
"Hermioně." odpoví pohotově a kouká do země.
"Je mi to líto, ale budu muset domů. Mám takový zvláštní pocit, že dneska mi ta kuchyň vážně vybuchla.." řeknu zamýšleně.
Podívá se na hodinky..
"Nechceš tady se mnou zůstat ještě chvilku prosím?" oddychne si.
"Hele tak já ti děkuju za fajn den, určitě se zase brzo uvidíme." řekne a strčí mě do krbu.
Bože, už podruhé nečekaně strčen do krbu..
Konečně doma..
"Lásko?" zeptám se v té naprosté tmě.
"Ano jsem tady.." odpoví zvláštním hlasem a rozsvítí hůlku....

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat