Poprvé

2.5K 119 6
                                    

Předem varuji 15+!! :D :)
PS: tu písničku si k tomu pusťte dodává tomu tu atmosféru :)
Z pohledu Draca-
"Nádhera!" vydechnu.
Pár minut jsme potichu.."Na co myslíš?"přeruší to ticho.
Neodpovím, ale najednou se komnatou nese nádherná písnička, kterou jsem si během ticha zpíval v hlavě. (Písnička výše)
Chvilku posloucháme, když.. "Smím prosit?" zašeptá.
Přikývnu na souhlas, chytne mě za ruku a táhne mě na parket, který se tam bůhví odkud vynořil.
Přitáhne si mě blíž k sobě,chytí mě rukama kolem krku,já ho obejmu kolem pasu a tancujem celý večer na jednu a tu samou písničku.

"Proč jsem se nevyjádřil dřív já hlupák" zašeptám a vtisknu mu polibek.
"Že by měl pan Malfoy strach?" zeptá se mě s úsměvem a polibek mi oplatí.
Vezme mě do náruče, něžně mě položí na postel a přesouvá se na můj krk s polibky, přitom mi z úst vyleze slastný sten.
Cítím jak se spokojeně pousmál a začne mi rozepínat košili.
Když mi jí rozepne, tak celou mojí hruď obsypává polibky. "Jsi nádherný" řekne a začne mi rozepínat kalhoty.
Lehce zrudnu, protože.."Harry?..víš, já ti musím něco říct.." podívá se na mě a s překvapením výrazem mě vyzve ať pokračuju.
Lehce se nadzvednu.. "Víš..já ještě nikdy...no..nedělal to..ani s holkou.." řeknu a zrudnu jako snad ještě nikdy.
Lehce se pousměje..
"Nemusíš se ničeho obávat já tě povedu." řekne a s tou největší vášní mě políbí.
Polibkama jede níž a níž, dokud se nezastaví u mých kalhot a boxerek. Pomaličku mi je sundavá a já cítím jak zase rudnu.
"Nemáš se za co stydět." řekne a něžně mi skousne ušní lalůček, až z toho vyjeknu slastí.
Taková vibrace co mnou projela. Podívám se na něho a všimnu si, že si chce sundat košili.
Vstanu a zastavím ho v pohybu.
"Můžu já?" zeptám se nesměle.
Přikývne, ruce spustí podél mého pasu, a já mu zacnu rozepínat košili, jenže se mi strašně klepou ruce, tak to vzdám a jedním tahem mu jí roztrhnu.
Omluvně se ušklíbnu. "Promiň.." ani to nedořeknu, a už cítím jeho měkké rty na těch mých.
Po chvíli už odletěly i Harryho kalhoty, ale v tu chvíli mě zajímá on a nikdo jiný.
Cítím, že je ten pravý...
Znovu mě položí na postel a celé tělo se mi začne kroutit po jeho jemných dotycích jeho rtů.
Pomalu sjíždí níž a níž, dokud se nezastaví u mé erekce.
Jemně ho chytne do ruky, olízne ho po celé délce a já se neubráním překvapeného vyjeknutí.
Něžně ho pomalu zasouvá do pusy tam a zpět, zkoumá a dráždí ho jazykem a já vzdychám přes celou komnatu.
"Ohh bože!" vykřiknu a v tu chvíli projede mým tělem projede taková krása, až jsem myslel, že z toho omdlím.
Ano, první orgasmus Draca Malfoye.
"Jsi připravený na něco víc?" zeptá se mě opatrně a já přikývnu.
Políbí mě a otočí k sobě zády, nasliní si ho a pomalu do mě vjíždí. Cítím jak to bolí..
"Ššš" uklidňuje mě potichu a hladí po zádech.
Po chvilce v sobě cítím celou jeho chloubu.
Čeká než si zvyknu a poté začne přirážet, nejprve opatrně, ale pak už tvrdě ..
Slyšet jeho vzdechy je pro mě jako rajská zahrada..
"Ohh Draco!" vykřikne a cítím jak mě naplnilo příjemné teplo.
Vyndá ho ze mě, spokojeně padne vedle mě, políbí mě a lehne si stejně, jak jsem před chvíli ležel já.
Nejistě se na něho podívám, ale uklidní mě polibkem..
Udělám to samé co předtím on a ponalinku do něho zajíždím.
Tentokrát to zase byli moje vzdechy co se linuly komnatou, jasnější a zřetelnější, než poprvé.
Ve chvíli co dosáhnu dalšího orgasmu vykřiknu Harryho jméno a vyčerpaně padnu vedle něho políbím ho a konečně ucítím kromě vášně i jiný cit...lásku.
"Miluju tě..na tuto noc nikdy nezapomenu, děkuju" zašeptám, než si položím hlavu na jeho hruď a po chvilce už oba oddychujeme, v objetí toho druhého,

Ahooj ahoj tak jsme se konečně dočkaly!
Omlouvám se..chtěla jsem tuto část vydat dneska dříve, ale ..Valentýn no..:D
Musela jsem se věnovat něčemu jinému než tomuhle ..:D
Doufám že se vám tato kapitolka líbí :)
Zase se brzo ozvu :)
Lucc <3

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat