Tak jsem se rozhodla něco usmolit.
Omlouvám se, že budu tak moc skákat v čase, ale myslím, že je čas se posunout dále.
Btw.. I když ještě nevím, co budu vůbec psát, tak se předem omlouvám, jak divná tato kapitolka bude ,:D
Kapitola bude malinko retardovaná, prosím berte to v ohled. :D
Mám zvláštní náladu no :D
Doufám, že si jí i přesto užijete.
Lucc<3
Svaterbní hostina byla úžasná. Tolika sťastných lidí pohromadě.
S úsměvy na rtech gratulovali mladým novomanželům, tancovali, jedli a bavili se.
......................
"Podívej Harry, tady ti Neville pokydal hábit, když zakopl o roh stolu,, Směje se Draco a ukazuje na fotku.
Stále si tento den připomínají.
I když už je to skoro měsíc od doby co si ti dva řekli své "Ano", tak na tento den nechtějí zapomenout.
Společně se válejí na gauči v obýváku a užívají si spolu všechny momenty z toho nádherného dne.
Jak krásně jim je.
Draco spokojeně pohladí bříško ..No bříško..Jak to nazvat..
Jelikož za dva měsíce by měl rodit, tak pohladil..pupek.
"P...pupek!,, vyprskne smíchy Harry a Draco ho nabroušeně praští polštářem do obličeje.
"Hej! Nemůžu za to, že jí nic lepšího nenapadlo!,, zamračí se, ale je vidět, jak mu cukají koutky od smíchu.
"Tak.. berme to takhle.. mohla ho nazvat ještě hůř,, dloubne si Harry a Draco vstane a ten polštář po něm doslova mrskne.
"Hej!,,
"Ještě něco máš na srdci Zlato?,, vyprskne smíchy Draco.
"Pouze tohle..,,usměje se, "Aquamentti,, zašeptá a Draco je od shora až dolů mokrý.
A aby toho nebylo málo, "najednou" se nad Dracem objeví obrovský péřový polštář a Draco je v ten moment jako nefalšovaná slípka.
Harry propukne asi v ten největší smích, jaký kdy zažil.
"Něco vtipného?,, zeptá se Draco, který hraje nechápavého.
A to v Harrym probudí další salvu neskutečného smíchu.
"Harry?! Sakra jsi v pohodě?,, Pomalinku se k Harrymu přibližuje slepičím krokem a rukama dělá, že máchá křídlama.
"Sakra Draco!...Dost už prosím!,, Vysouká ze sebe Harry, který už smíchy skoro nemůže dýchat.
"Cože lásko? Já tě nějak neslyším.,, Řekne se smíchem a hlavou pohybuje jako slepice která žere zrní.
"Lá-lásko...dost prosím!,, A Draco stále ho ignorujíc si brouzdá kolečka před ním a dělá přitom pohyby, jako kdyby se pokoušel vzlétnout.
"Lásko?,, Řekne Draco udýchaně.
"Umí slepice létat?,,
"Mě to totiž nějak nejde,, řekne mírně zklamaně a stále se pokouší vzlétnout.
"Koho jsem si to sakra vzal?,, Řekne Harry za neustálého smíchu.
Šťastný to pár.
............................
Tato kapitolka vznikla velice neplánovaně ale myslím, že se od tohohle budu moci rozhoupat dál.
Zní to divně, že od této kapitoly se budu moci rozhoupat, ale další kapitolka už bude na téma Vánoce :))
Tak se těšte a děkuju všem, kteří jsou stále tady se mnou.
Na konci ledna to bude rok, co píšu tento příběh a vás to stále baví! Děkuju moc!
Lucc<3
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...