Hlásím se vám ze školních lavic s novou kapitolkou!^^
Svatba se nám pomaličku, ale jistě blíží..
Snad se bude líbit :)
Luc<3
-Harry-
Ráno jsem vstal brzy, abych se stihl připravit na oběd s Malfoyovými.
Dnes mám v plánu jim říct svůj nápad.
Jelikož je Lucius Malfoy stále velice vlivnou osobou v kouzelnickém světě, myslím, že pokud by chtěl, tak, že by to mohl domluvit.
"Ty už jdeš?" Ozve se rozespale ve chvíli, co otvírám dveře.
"Musím.." zašeptám a usměju se.
"A proč nemůžu jít s tebou?" zeptá se smutně.
"Toto musím vyřídit sám." Řeknu a rychle odejdu, aby toho ze mě nevytáhl více.
Vždy mu podlehnu a toto tajemství chci do dnešního večera utajit ať se děje cokoli.
"Malfoy Manor!" Vykuckám a už cítím ten známý tlak přemisťování s pomocí letaxu.
****
"Tak tě tady vítám Harry! A kdepak máš Draca?" Zeptá se překvapeně, ale stále stále s úsměvem Narcissa.
"Dneska jdu sám, jelikož chci s vámi něco probrat. Když to půjde a bude to zařízené, tak potom se to dozví." Usměju se a všimnu si, jak přes její obličej přelétl nervózní výraz.
"A váš muž je kde?" Odkašlu si.
"Čeká na nás u stolu, také byl překvapen, když přiletěla sova, jestli se dnes nemůžeš stavit. Je celý nervózní.." zasměje se.
"Tak pojď, čekalo se pouze na tebe." Vezme mě lehce kolem pasu a zavede mě do jednoho ze spousty salónků, kde se bude dnes podávat oběd.
****
"Tak copak by jsi po nás rád?" Zeptá se Lucius ve chvíli, co jsme se usadili do vedlejšího salonku.
Zhluboka se nadechnu.
"Napadlo mě místo, kde by se mohla konat naše svatba, ale myslím si, že by bylo těžké to domluvit."
Řeknu a v místnoati nastane napjaté ticho.
"Nesmysl!" Odfrkne si Lucius.
"A kde by se to mělo konat?" Usměje se.
"Bradavické pozemky.." zašeptám a skloním hlavu.
Teď už jenom čekám na to, až se mi vysměje..
"Dobře! To se dá zařídit!" Zasměje se Lucius a mě radostí poskočí srdce.
"Harry? A proč zrovna toto místo?" Zeptá se překvapeně Narcissa..
"Byl ples na konci školního roku a já a Draco jsme se šli vrčrr projít na pozemky hradu.
Byl to úžasný okamžik...
Padala hvězda..zavřel oči a...a já ho tam požádal o ruku.." povídám zasněně, celý zabraný do tohoto nádherného okamžiku.
Pozvednu hlavu a všimnu si, jak mě oba s úsměvem pozorují.
"Nádherné.." pronese se slzama v očích Narcissa.
"Vážně jsem se v tobě mýlil chlapče." pronese Lucius s menší dávkou hrdosti v hlase.
"Věřím, že uděláš mého syna šťastného."
"A datum už taky máte?"
" Ano..9.11. By bylo nejlepší" řeknu a pomalu vstávám k odchodu.
Lucius též vstal a podal si s ním ruku.
"Večer se ozvu jestli to půjde nebo ne."
Kývnu na souhlas, Lucius se ke mě nakloní a zašeptá..
"Vítej do rodiny Harry"..
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...