Pozvání

2K 120 1
                                    

Z pohledu Harryho-
"Tohle jsou moje nejšťastnější 3 měsíce s tebou" zašeptám Dracovi a něžně ho políbím na krk.
Lehce se otřese a polibek mi vrátí.
Jelikož se Hermiona snažila celou dobu zjistit, kam to přes noci mizim, tak jsem ji to řekl.
Ani v nejmenším nebyla překvapená, protože to tušila, ale s Ronem to bylo těžší...
Ginny to ještě neví, ale v nejbližší době jí to plánuju říct, protože po škole se chci s Dracem přestěhovat do jednoho domečku na kraji Londýna.
Zjistili jsme, že existuje lektvar, který se postará o to, aby mohl i čaroděj otěhotnět.
"Ehh Harry?" vyruší nás z krásné chvilky Hermiona.."můžeš na chvilku?"
"Hnedka jsem zpátky" zašeptám a jemně ho pohladim po břiše. Domluvili jsme se, že to on si vezme ten lektvar.
Jdeme za roh a Hermiona začne s tichou panikou..
"Harry bude pořádaná oslava na počest žáků sedmého ročníku!" začne hystericky.
"A my nemáme co na sebe!"
"A musíme někoho pozvat!"
"Za jak dlouho se koná?" zeptám se.
"Za dva dny..kdy jindy?" řekne a odfrkne si.
"Takže to znamená pouze jedinou věc.."
"Prasinky!!" vykřikneme společně a začneme se smát.
"Konečně někdo kdo mi rozumí....Ron nechce o Prasinkách ani slyšet" pousměje se.
"Musím to říct Dracovi!" rychle jí obejmu a běžím.."lásko bude oslava na počest žáků sedmého ročníku! A máme někoho pozvat!..no není to super?" raduju se.
"Copak se stalo?"zeptám se,když si všimnu jeho smutného výrazu.
"Ale to budeme muset pozvat nějakou dívku co?" zeptá se.
"Draco Luciusi Malfoy byl by jsi tak laskav a byl mým partnerem po dobu oslavy?" kleknu si a chytím jeho ruku do té své.
"A ..ty..ty nemáš strach?" zeptá se malinko vyděšeně.
"Z čeho bych měl mít strach? ..z toho že jsem se zamiloval? A zrovna do tebe? Tak promiň, že jsem tě požádal.." odseknu, chystám se k odchodu, když mě chytne za zápěstí a přitáhne do polibku.
"Harry Jamesi Pottere bude mi ctí tě doprovodit." zašeptá mezi polibky.
Jsem ten nejšťastnější člověk na světě...
"Miluju tě" zašeptám a políbím ho jako kdyby to bylo naposledy..

Jenže to ani netuší, že celý jejich rozhovor odposlechla jedna osoba...

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat