Ahojahoj welcome in my next capter!
Zatím nicmoc ale další část bude mazec protože Draco a Harry půjdou spolu na ples..
Jak asi zareagují ostatní?
A proč se Hermiona zeptá Harryho?
A co vůbec Draca otec?..
Ano jsem do toho hrooozně vžitá ..:D ještě možná dneska nebo zítra přidám pár kapitolek..:D
Enjoy it! Lucc <3Z pohledu Harryho-
Pod neviditelným pláštěm jsme se dostali k nám do chlapeckých ložnic a tam vyčerpaně padli na postel.
Cesta byla namáhavá, protože na chodbách bylo plno a kolikrát jsme málem do někoho narazili.
"Teda bylo to o fous ti povím" řeknu a pomalu vstávám.
"Měli by jsme se jít chystat."
Už jsem skoro u dveří koupelny, když do mě někdo strčí a předběhne mě.
"Láskooo noták.." řeknu a usměju se.
"Koupelna je na pár hodin moje!" zakřičí.
Vezmu si svoje věci a pod pláštěm se přesunu do holčičích ložnic za Hermionou.
Zaťukám a ani nečekám na odpověď, protože má Hermiona ložnici i s koupelnou sama.
"Ha-Harry co ty tady?" zeptá se mě vyděšeně, když vyleze z koupelny pouze ve spodním prádle.
"Ale Hermi nemusíš se stydět já mám oči jenom pro něho."
Ale stejně mi to nedá a prohlídnu si jí od hlavy kousek po kousku jejího těla.
Pevná prsa, krásně a i trochu vypracované ploché bříško, dlouhé nohy...
"Nezírej na mě tak a řekni mi co tu chceš!" vykřikne celá zrudlá.
"Tuto koupelnu si pro příštích pár hodin zabírám já!" paroduju Draca jeho hlasem a Hermiona se zasměje a chápavě kývne hlavou.
"Já už jsem v koupelně hotová, klidně běž." řekne s úsměvem.
Dám jí pusu na tvář a běžím do koupelny.
Vylezu s ručníkem kolem pasu a všimnu si, že si mě tentokrát Hermiona prohlíží..
Otočím se zády, nechám spadnout ručník na zem obléknu si boxerky, otočím se na ní a prohrábnu si svoje už skoro suché vlasy do mírného rozcuchu...
"Ha..Harry? Myslíš, že by jsi mě mohl políbit?" ..zeptá se mě..Z pohledu Draca- vstane a všimnu si jak se pomalinku plouží ke koupelně.. Tak to ne jako!
"Koupelna je na pár hodin moje!" předběhnu ho a zamknu se tam.
Sundám ze sebe všechno, pustím na sebe horkou vodu a kousek po kousku umývám své tělo a přitom vzpomínám na včerejší noc.
Usměju se nad tím a vzpomínám na jeho doteky, vzdechy..pak mi ale dojde, jak na bude reagovat škola až nás uvidí na plese? Přijme nás, nebo po zbytek těch pár dnů nám udělají peklo?
Pohladím se na bříšku..my budeme mít miminko..pousměju se a s tím pocitem vylézám ze sprchy.
Ani kolem sebe nedám ručník, jelikož má Harry ložnici pro sebe, od doby co se Ron odstěhoval do ložnic pro nižší ročníky.
Zastavím se před zrcadlem a z boku na sebe koukám.
Za chvíli budu mít pupek. Bože já budu tlustej.
Začnu se naklánět dozadu a představuju si, jak asi budu vypadat.
Tedka někdo přijít sem, tak se AI propadnu studem co tady dělám.
Na hlavě si udělám pořádný rozcuch, vím jak ho to vzrušuje.
A hůlkou vysuším..
Až s přehnanou pečlivostí se oblékám a už pouze dodělat detaily a můžu vyrazit.
Podívám se na hodiny... "Sakra!" zakleju když si všimnu, že ples začíná za 30 minut...Btw..jinak děkuju moc! Strašně jste mě překvapily..600 přečtení? :O
Pamatuji si jak jsem byla nadšená z prvních deseti, padesáti a stovky ..:D :3
Moc si toho vážím! Lův ja! <3
ČTEŠ
Drarry-z Nenávisti láska?
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy... Dva nepřátelé na život a na smrt. Nejdřív to byla nenávist, poté podezření a nakonec láska.. Jak se s tím vyrovnají jejich přátelé, rodina a celý čarodějnický svět? Co když jim nebude přáno? Přijmou je nebo budou zavrh...