Vstříc osudu

1.4K 90 2
                                    

Z pohledu Draca-
Za rohem u schodů do Velké síně se zastavim a snažím se uklidnit své srdce.
Studenti co kolem mě procházejí se na mě dívají a něco si šuškají.
Nejvíc divné je, že to se mnou nic nedělá..
Co je špatného na tom se zamilovat?..nic..
"Tak do toho.." povzbudím se a jdu..
Cestou ze schodů před síní si všimnu Harryho..najednou se otočí a překvapeně se na mě podívá a slyším jak tiše vydechne.."ahoj.." řekne a v jeho hlase je cítit nejistota..
"Lásko..jestli nechceš tak to chápu a můžeme jít jinam.."
"Ne!" přeruší ..chytne mě za ruku a proplete se mnou prsty, zhluboka se nadechne.
"Jdem na to." vydechne zavře oči a pomalu ruku v ruce si kráčíme velkou síní.

Z pohledu Harryho-
"Je tak krásný" řekne ta druhá šesťačka..
"To je zašeptám..
Má na sobě to samé co já, až na jeden doplněk-kravatu.
Mezitím došel ladným stylem ke mě a ze mě vyleze pouhé "ahoj"..co jsem to za blba? Ztrapnit se hnedka na začátku.
"Lásko jestli nechceš.."
"Ne!" skoro na něho zakřičím, propletu s ním prsty, postavím se vedle něho a vydechnu "Jdem na to..." vydechnu a pomalu kráčíme vstříc osudu..
Od chvíle co jsme vešli, neslyším nic jiného, než překvapená vyjeknutí a šuškání.
Posadíme se a najednou se Síní začne linout nádherná písnička..ano..komnata nejvyšší potřeby-Draco-naše poprvé..nad tou představou se usměju, podívám se na Draca, který je celý rudý s obličekem k zemi..vzpomněl si taky..
Chvíli sedíme beze slov, když se Draco zvedne, lehce mě chytí za ruku .."Smím prosit?" zeptá se.
"Prosit nemusíš." odpovím a pomalu s nejistotou míříme na taneční parket.
Přiblížíme se k sobě, položí mi ruce na pas, já jemu kolem krku.
Je to nádherný pocit..
"Ohhh my love....my darling...for your touch..."začne se linout od zpěvačky další písnička..
Skončí písnička, odpojíme se a on mi lehce políbí hřbet ruky.
"Dojdu nám pro něco k pití" zašeptá až mi tělem projede mráz..
Posadím se a najednou ke mě přijde Pansy... "Vím, že jsi mu něco dal..jenom ho využít to je přesně pro tebe...ty...ty...ty laciná děvko!" zasyčí na mě.
Pomalu se zvednu a rychlostí blesku běžím na místo kde jsem Dracovi vyznal lásku..umývárna.. To mě má za nějakou holku?
Tak to ne..netrpím jenom kvůli tomu aby si ze mě utahovala nějaká slizká..(Však víte) :D
Otočím se a vracím se do Síně...
Ano přišlo to i pěkně hnusné, ale to by prostě nebyla ona. :)
Doufám, že si ten příběh užíváte stejně jako !! <3
Lucc :* :)

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat