Noc plná vášně

1.8K 100 6
                                    

Welcome in my next chapter! Doufám že se vám tato kapitola bude líbit :D
Přípravy na ples se posouvají..ale myslím, že vám to vadit určitě nebude :D
Enjoy It!!
Lucc <3

Z pohledu Draca-
Večer co odešla madam Pomfreyová spát, přesunul jsem se do Harryho postele a jemnými pohyby jsem mu začal kroužit po hrudi a sjížděl jsem níž a níž.
"Lásko..tady ne." vydechne..
"Prosím,prosím moc!" zašeptám a udělám psí pohled, který vím že zabere.
Vstane z postele, vezme si hůlku a zamumlá nějaké kouzlo.
"Hotovo.." usměje se.
"Copak jsi to udělal?" zeptám se zvědavě.
"Kouzlo aby nás nikdo neslyšel ty trdlo" řekne a cvrnkne mě do nosu.
"To jako bolelo!" řeknu a pomalu s úsměvem se k němu přibližuju.
"Ale ale náš pan Malfoy je citlivka, když ho bolí i tohle."
Řekne a najednou cítím jeho horký dech na mém krku.
Vzdechnu.
Přilepí se na můj krk jemně do něho kouše a já cítím, jak se moje chlouba zvětšuje a moje tělo začíná prolévat vzrušení.
Převalím ho, sednu si na jeho pokrčené nohy a udělám mu na krku menší znaménko.
Sundám mu tričko, natáhnu ruku a pustim ho z postele.
Kousek po kousku zkoumán jeho tělo polibkama a tedka se ošetřovnou nesou jeho vzdechy.
"Draco.." vydechne " Já se už dlouho nevydržím ovlá..ohhh!"
Nedořekne protože si do úst dám jeho bradavku a jazykem si s ní začnu hrát a druhou mu žmoulám (to je taky slovo -!- :D ) rukou.
Sundám mu boxerky a chytnu do ruky jeho chloubu.
"Draco..notak..prosím ..netrap mě."
Nejdříve si dám do pusy pouze špičku a začnu kolem ní kroužit jazykem. "Ohh!" tohle mě vzruší a začnu přidávat na tempu..když tuším, že už bude, si kleknu vedle něho, pokrčím si ruce na posteli a provokativně vyšpulím pozadí.
Na nic nečeká strhne ze mě boxerky a pomalinku ho do mě zasouvá.
Snažím se nedávat najevo jak mě to bolí a nakonec jsem to zvládl.
Pánví se pohnu směrem k němu, už na nic nečeká a začne přirážet..
Chytí mě za vlasy a já vzdychnu slastí.
Vykřikne moje jméno a najednou cítím to krásné teplo v sobě.
Ještě chvíli ve mě zůstává, poté ho vyndá a tentokrát se vyšpulí on.
Na nic nečekám a začnu přirážet, Harry přiráží pánví proti mě a to musím říct.."ohhh!" začnu se mu zarývat nehtama do zad a najednou je to tady..."Harry lásko!" vykřiknu a slastí se asi zblázním.
"Byl jsi úžasný." zašeptám vyndám ho a pak vedle sebe jenom ležíme a šeptáme si zamilovaná slůvka..
"Miluju tě Pottere" řeknu a slyším jak se ušklíbl.
"Já tebe Malfoyi" řekne a políbí mě...

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat