Část bez názvu 59

684 52 10
                                    

Ahojdáá :D :)

Vítám vás u další kapitolky a tímto vám chci i popřát všechno nejlepší do Nového roku a ať se vám vydaří lépe jak tento rok :)

Ať je každý rok lepší a lepší :)


Tímto vám chci i poděkovat, za vaší podporu, jak moc mi dělá radost, že se vám moje příběhy líbí.

Brzy to bude rok, co jsem se poprvé přihlásila na Wattpad a za ten rok jsem se hodně naučila ..

Za ani ne rok si všechny moje příběhy přečetlo dohromady neuvěřitelných 55 702 lidí :3

Pro mě je to neuvěřitelné číslo..

Ještě jednou vám všem moc děkuji, za podporu a pomoc, když jsem s příběhama chtěla seknout a nechat je nedopsané.

nejvíce bych ale chtěla poděkovat jedné úžasné osůbce, kterou jsem tento rok poznala a hodně mi pomáhá jak s psaním, ale i mojí "hubenou" maličkostí a se vším.

Taurustheresia největší zásluha je pro tebe <3 

Jsem mocmoc ráda, že jsem potkala tuhle senzační holku<3

Ještě jednou ti děkuju uplně za všechno!<3

Snad nám příští rok vyjde nějaký ten srazík :)

Mám tě ráda:)*


.........................................................


Vánoce utekly jako voda a už se blížil Nový rok a stejně tak i termín Dracova porodu.

Zítra je Nový rok a Draco a Harry se chystají k Manželům Weasleyovým, aby to společně oslavili.

.....................

Harry-

,,Draco? Jak jsi na tom?" zakřičím z předsíně už asi po páté.

,,Uuuuuuuž buduuuu" zakřičí nazpět a pomalu se sune z koupelny do ložnice.

Pobaveně zakroutím hlavou.

Takhle to dopadne vždycky, když mladí manželé někam jdou.

Ale zase na druhou stranu se mu ani nedívím.

S tím pupkem bych se vláčet nechtěl. Uchechtnu se, ale Dracovi to neujde.

,,Čemu se směješ?" Podezřívavě se na mě Draco podívá, ale usmívá se.

Rukama si podpírá záda a vypadá fakt komicky.

,,A...ale ničemu" odpovím a občas vyprsknu smíchy, který se snažím zamaskovat zakašláním.

,,Mě neobalamutíš Malfoyi" pomalinku se ke mě přibližuje a vlepí mi menší pohlavek.

,,Jsi jak malej" řekne, stojící stále u mě a se smíchem mi vlepí tentokrát polibek.

,,Já? No dovol" hraju si na uraženého ale poté už to nevydržím a začnu se smát na celé kolo.

,,Zase jdeme pozdě." 

,,A co jako čekají? Chystám se dva, ne jen za jednoho" ozve se Draco z ložnice, rychle se oblékne a s hlasitým prásk se poté přemístí před domek Weasleyových.

,,Draco! Harry! Kluci, já už myslel, že nepřijdete,, zašklebí se Ron a obejme mě a Draca.

Jsem moc rád, že si i Ron našel k Dracovi přátelskou cestičku.

Společně zamíříme dovnitř a za Hermionou, která zrovna začala vařit večeři.

Draco vyjeveně kouká na to, jak se Hermiona obratně pohybuje po kuchyni, a vše zvládá, jako by se nechumelilo.

,,Nedáváš náhodou lekce vaření?" zeptá se Draco stále celý vyjevený.

Hermiona se smíchem odpoví ,,Hele..pokud budeš chtít můžu tě něco naučit, pokud mi zaručíš, že nám neschoří barák i se základama.

,,To ti slíbit nemůžu, jediné co ti na to řeknu je, že se můžu pokusit" řekne Draco s úsměvem a to už se všichni smějeme.

....................................

,,Tři...dva...jedna...Šťastný Nový rok!"  zakřičíme a ťukneme si.

Minulý rok se toho hodně stalo, ale tento rok, nás toho hodně čeká.


..................

Odpoledne se přemístíme zpátky domů a pak mi dojde jedna věc.

Nemáme pokojíček pro našeho syna.

,,Lásko?" posadím se vedle Draca, který spokojeně leží na gauči a sleduje televizi.

,,Nemáme pokojíček pro malého." zasměju se.

,,Jak jsme mohli zapomenout?!" začne Draco panikařit.

,,Hned zítra se do toho pustíme!" zakřičí vysokým hlasem a já se začnu smát.

Ale to netuší, co má v plánu Harry.

......................................

Tady to utnu, aby jste se těšili na další divnou kapitolku z Drarry.

Omlouvám se vám, jak divné ty poslední kapitolky jsou, ale já mám u Drarry prostě neskutečný blok, který se snažím překonat.

Doufám, že to se mnou zvládnete.

Ještě jednou šťastný Nový rok!

Lucinka<33



Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat