Zařizujeme!

611 53 7
                                    

Konečně jsem se dokopala k tomu něco vymyslet :D

Snad se bude líbit:)

A chci vám moc poděkovat za 29K! Je to neskutečně neuvěřitelné!❤ Jste nejlepší!

Luc💙

Harry-

,,Hmm..." stojím uprostřed prázdné místnosti a přemýšlím.

,,Hmmmmm!" Draco uslyší mé hlasité uvažování a se smíchem vejde dovnitř.

,,Nad čím prosimtě tak moc uvažuješ?" zasměje se a dá mi polibek na tvář.

,,Nad barvou pokojíčku, a nábytkem." odpovím.

,,To už by měla být hračka. Když jsme dokázali zařídit tento byt a přidat sem bůhvíjaké blbosti, tak by to neměl být problém."

,,Ale tohle je pokoj pro dítě. Ne pro lidi, co neřeší módu a styl věcí" řeknu a všimnu si, jak se Draco naštval.

,,Samozřejmě až na tebe" zasměju se.

,,Ale tento pokoj, musí být dokonalý." Vytáhnu hůlku, zavřu oči a začnu si ho vybavovat.

,,Páni.Není to špatné. Ale ta barva mi nesedí" odpoví Draco a mrknutím oka je celá zeď zelená.

Hned je to lepší" Zasměje se.

Smích ho přešel v moment, co zdi byli zase červené.

,,Zmijozel si cpi jinam Malfoyi" zašklebím se na Draca a čekám na jeho reakci.

,,Haha vtipný Pottere." zamračí se ale pak se začne smát.

,,Kompromis" zasměje se a sleduju, jak se zdi mění do červeno-zelena.

,,Já jsem spokojen" řeknu.

,,A máme to." usměje se Draco a odejde.

,,Nemáme" zašeptám a po chvíli je celá zeď opět červená.

,,Můj syn bude hrdý Nebelvír."

.......

Draco to nakonec vzdal a zeď je od té doby světle modrá.

Aby si ani jeden nemohl stěžovat.

Podle našich výpočtů by příchod Jamese Luciuse měl přijít každým dnem a v nás obou nervozita neskutečně rostla.

.......

,,Vážně je to nutné?" zeptal se Draco Harryho v moment, co hodil poslední věc do kufru a chystal se ho zapnout.

,,Ano! A to na tebe přijde, musíme být připraveni!" skoro vykřikne Harry.

,,Dobře, dobře..a ...lásko?" Harry se podívá na Dracův výraz pln mírné bolesti.

,,Asi jsme sbalili přesně na čas. Je to tu."

,,Kristepane!" vykřikne, do jedné ruky vezme právě sbalený kufr, do druhé chytne Draca a v momentě u stojí u nemocnice.


Pomalu se blížíme ke konci..:)

Snad se líbilo:)

Luc💙


Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat