Epilog

873 55 7
                                    


Ahojte, tak vás vítám u poslední kapitoly tohoto příběhu.

Snad se i vám s ním bude těžko loučit.. Ale přišlo mi, že už je na čase se posunout dále a začít nový příběh.

Děkuju moc všem, kteří si tento příběh četli, dávali vote...ale nejvíce děkuju těm, kteří mě po celou dobu podporovali, hlavně ve chvílích, kdy jsem s tím chtěla seknout, smazat celý příběh..

Děkuju moc vám všem!❤ Bez vás by tento příběh nebyl.

Věřím, že to určitě nebylo moje poslední Drarry :)

Tento ship se mi extrémně moc líbí, takže asi hned, co dopíšu příběh, který mám v plánu teď po tomto, tak začnu:)

Ještě tento týden sem hodím nový příběh, který teď mám v plánu :)

Ještě jednou děkuju moc vám všem, bez vás by to prostě nebylo❤

Naposledy..

Enjoy!

Luc<33


Harry-

Jak rychle to uteklo..A náš malý James Lucius už vyrostl a právě jsme na cestě na nádraží, kde ho poprvé odvážíme směr Bradavice.

,,Tati?" Zeptá se vystrašeně James.

,,Ano?"

,,Záleží hodně na tom, do jaké koleje se dostanu?" Zašeptá a skloní hlavu k zemi

.

,,Jamesi, Luciusi..." Povzdechnou si oba.

,,Nezáleží. Moudrý klobouk tě dá tam, kam se hodíš." Usměje se Draco.

(Musím to sem napsat, kdyby se mi náhodou něco stalo. Právě mi něco zaťukalo na dveře, bojím se hrozně teď😭😂 Kdyby cokoli, tento profil odkazuji Terezce❤. Ale snad neumřu😂 )

,,Stejně bude v Havraspáru." Zašeptám.

,,Sázka?" Ušklíbne se Draco a já pouze souhlasně kývnu hlavou.

,,Jste jako malí" zasměje se za námi ženský hlas.

,,Herm!" Zasmějeme se.

,,Jamesi, nemáš se čeho bát. A ať se dostaneš kamkoli, vždycky si tam přátele najdeš. Podívej se na Draca a Harryho. Nebelvír a Zmijozel. Oba jsou z velice rozdílných kolejí, ale jsou spolu. Ber si z nich příklad a hlavně neměj strach." Usměje se Hermiona a pohladí ho po hlavě.

,,Děkuju teto!" Řekne Lucius a na jeho výrazu je vidět, že mu je lépe.

,,Tak si nastupte, za chvilku odjíždí vlak." Příběhne Ron, který už jim odnesl kufry a jednoho po druhým začne objímat.

...........

,,Ahoooooj!" Křičí a mávají nám všichni z okénka.

Vlak se pomalu rozjel a Harry s Dracem hrdě sledují svého jediného syna, jak mizí v dálce.

,,Tak..." Řekne Harry a chytne Draca za ruku.

,,Co teď?" Přiblíží se Draco blíže a sleduje, jak se Harrymu zrychlil tep.

I teď stále ví, jak na něho.

,,Já bych věděl.." Zasměje se a zlehka spojí jejich rty v polibek.

V polibek plný citu, souznění a lásky.

I po takové době k sobě stále cítí to samé, co před jedenácti lety.

Nikdo moc nevěřil, že spolu budou dlouhou dobu, že něco jako pravá láska neexistuje.

Ale oni jim dokázali, že existuje.

,,Miluju tě Draco" zašeptá Harry a chytí ho za ruku.

,,Já tebe taky Harry" Řekne Draco a stisk mi oplatí.

,,V dobrém i ve zlém, ve zdraví i nemoci...navždy spolu."



Pokud mě něco napadne, tak bych mohla i pokračovat, z pohledu Jamese Luciuse ..co vy na to? :)

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat