"Nemusíš si to zasloužit"

1.3K 72 8
                                    

Varování 15+!
Ahojte tady máte další kapitolu..přiznám se, byla vůbec nejtěžší, jakou jsem zatím kdy psala :D :)
Přiznám se předem..docela jsem se v této kaple rozjela, sama si uvědomují, že některé častí jsou divné a bůhvíjaké, ale to nedalo, takže tady máte!:)
Enjoy it! Lucc<3


Z pohledu Harryho-
Ve chvíli co jsem se rty přesunul na jeho krk, tak mě od sebe lehce odstrčil.
"Lásko jsme v kufru" mírně se zamračí "pojď do postele" chytne mě za ruku, vytáhne nás nás z kufru, naše rty se už podruhé střetnou ve vášnivým polibku.
Hodim ho na postel a kleknu si na něho.
Skloním se k němu a lehce mu skousnu ušní lalůček. Pousměju se, když uslyším sten co mu vylezl z úst.
Pomalu ho začnu posouvat, dokud není hlavou na polštáři.
Dravě se přitisknu na jeho rty, sundám mu triko a když mě chce rukama obejmout kolem krku, chytnu je a za neslouhlasného kroutění hlavou je chytnu a pomalu mu je dávám nad hlavu.
Odpojím se a z podpostele vytahnu šátek, svážu mu je a přivážu k posteli.
"Lásko.." vydechne.
Vrhnu se mu na krk pomaličku svými rty prozkoumávám každičkou část jeho těla jako kdyby to bylo poprvé.
Ve chvíli, co se mé rty dotknou jeho podbřišku vyšel z něho takový slastný sten, ze kterého ve mně vybuchl ještě větší chtíč po něm...po jeho těle..jeho rtů..slastných vzdechů...
Podívám se do těch jeho bouřkových očí, které mě vždy dostanou do kolen a v pozadí si všimnu jak zmítá rukama a snaží se vyprostit.
Tak ho ještě potrápíme...
Usměju se a pomalu se přesunu k jeho rtům. Když už zbýval kousek a naše rty by se spojili, jsem se odtáhl a svojí pozornost začal věnovat bradavkám.
Hlavou zajel zpět na polštář a ztrápeně vydechl.
Od bradavek se za doprovodu jeho hlasitých vzdechů vracím na podbřišek a prstem přejíždím po okraji jeho tepláků.
"Ne...Netrap mě..' zmírním rychlost .. "Prosím" vydechne.
Na to jsem čekal..Až zaprosí.
Usměju se, sundám mu tepládk, a rukou jedu pomalu po jeho bouli. S dalším hlasitým vzdechem mu je sundám, prsty přejedu po celé délce, chytnu ho pevně do ruky, lehce si ho dám do úst a jazykem si začnu hrát s jeho špičkou. Ve chvíli co mu jí lehce vsaju z něho vyleze tak vášnivý sten, že se neovládnua pomalu zasouván celou jeho délku do pusy.
Začnu přidávat na rychlosti a ve chvíli, co vytuším, že už bude přestanu a políbím ho.
"Vyzkoušíme něco nového" řeknu a slezu níž, roztáhnu mu nohy, přímo před jeho očima ze sebe všechno stranu a na jeho výrazu poznám, že by to chtěl udělat on.
Ušklíbnu se a zcela obnažen se vrhnu na jeho rty.
Automaticky se mi obmotá nohama kolem pase. Neváhám a nanesu si na prsty trochu lubrikantu, pomalu s nima kroužím kolem otvoru a ve chvíli co jsem poznal, že se uvolnil, jsem mu s nima zajel dovnitř.
Potichu vyjekl a uvolnil se ještě více.
Vycítil jsem, že je připraven, tak jsem bez čekání vyndal prsty a začal jsem ho tam pomalu zasouvat.
Jeho výraz na tváři se nezměnil takže to vypadá, že ho to tentokrát neboli..
Chvíli čekám, než si zvykne a v momentě co přirazí, neváhám a začnu přirážet způsobem, že dráždím i jeho penis, takže se naše vzdechy společně linou jindy tak tichou ložnicí.
"Draco...lásko!" ani to nedořeknu a mým tělem projede ta známa euforie blaha.
Ještě chvíli přirážím dokud se Draco s výkřikem mého jména nespadne do stejného blaha.
Po chvilce z něho slezu, rozvážu mu ruce a ihned se k sobě přitulíme.
"Za co jsem si to zasloužil?" zeptá se mě a uchechtne se.
"Nemusíš si to zasloužit lásko..Miluju tě a tak to bude brzo už navždy" zašeptám a spojím naše rty do něžného polibku než oba upadneme do říše snů.

Drarry-z Nenávisti láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat