:D Gülsüm Diyor ki :

2.2K 79 12
                                    

Herkese kocaman günaydın :) Bildirimi gördünüz mü? Final? Geldi sonunda dediniz değil mi? Bence de çook geciken bir final oldu...

Dün akşam hesabıma girip bakmak istedim ne var ne yok gibisinden hikayemin kapağını görünce kendimi kötü hissettim biranda..birden vücudum yanmaya başladı sanki ,berbat bir histi.Bana kızmışlardı demek ki bu hikaye içindeki harcadığım her bir emek, zaman, gün,hayal...sonra dedim ki kendime Gülsüm ne olursa olsun bu bölümü bu gün yazmalısın! Hikayeye senle birlikte başlayıp bu kadar sakinlikle bekleyen insanlar varken her şeyi bir kenara koy ve bu gece hepimizin için yaz.

Bölüm eklemediğim günlerde de her zaman için bana empatiyle yaklaştınız. Şuan hayatım rayından çıkmaya yüz tutmuş bir tren gibi...onu bir türlü oturtamıyorum ve ne yapmam gerektiğine de karar veremiyorum. Ama biliyorum ki her gecenin bir sabahı var ve ben bunun da üstesinden geleceğim. Umudun bittiği yerde umut filizlenir, o yüzden korkmamalıyım...

Bu hikaye bana çok şey kattı: arkadaş, bu ortam, başka hikayeler, geleceğe dair hayaller ve sizler...bu güne kadar yaptığınız her şey için minnettarım. Hikayeme değer verip benim için görsel hazırlayanlar, benimle bölüm hakkında yaptığınız sohbetler hepsi unutulmayacak şeyler. Konuşmalarımdan sanmayın ki bu bir kesin ayrılık? Hayır. Burada yazmak istediğim 2 hikaye daha var. Diğerlerini erteleyebilirim ama O iki hikayeyi yazacağım..onlar için söyleyeceğim ilk söz şu olabilir kitapları yarılamadıkça bölüm paylaşmayacağım düzenli bölümler eklenecek ve biz o çemberden çıkmayacağız.

Hatırlarsınız belki ben hikayeye ilk başladığımda 2-3 günde bir bölüm atardım bu daha sonra haftada bire düştü...sonrası zaten hepimiz ekliyoruz. Uzun bir bekleyiş :P Anlatmak istemediğim hususlar var o yüzden oralara girmeyeceğim hiç, bende üzülüyorum hatırladıkça zira.

Bu hikayeye ikinci bir kitap yazmayacağım ama özel bölümler gelecek. Söylemişimdir bölüm altı yazılarımda da ben hikayeyi yazarken herkesten çok heyecanlanıyorum bir sonraki bölüm ne olacak diye :D Çünkü bu hikaye aslında tek bölümlük bir hikayeydi ama beni uzun bir hikaye olması konusunda destekleyenleri görünce girmiştim bu yola ve onlara teşekkür derim beni şevklendirdikleri için.

Bu hikayeyi okudukça yüzümde hep bir buruk gülümseme olacak sanırım. Çok eğlenceli günler geçirdim yazdığım zamanlarda. Ve anlattıklarımı sabırla dinleyen Satı ve Kübra...canlar iyi ki varsınız <3 En çok Satı ama Kübra sen az dinledin beni :P

Bu hikayede ben iki kişiydim...Hala ve Esra. Ciddiyim en çok onları ağzından bir şeyler yazarken bendim bir de Kaktüs Nehir'in iç sesi sanırım. Başta çok uzun gelmişti bölümler bazılarınıza geçişlerde de sonra hepimiz ısındık demek ki onlara da. Hayat önyargılara davetkar bir kapı, girmekte örtmekte bize mahsus. 

 Ben de zaman kayması oluyor hikaye yazarken. Günleri bitirmeyi unutuyordum  böylede rezilim :D Sonra fark ettim hatta ilk bölümleri yazarken bir günü 3 koca bölüme yazmışım daha da bitirmemişim dedim hey maşallah Gülsüm ya :P Artık yeni gün oldu de aradan günler geçti de de bozuntuya verme.


Yorumlarıyla bana destek olan ablalarım, arkadaşlarım ve sizler iyiki bana sabredip bu gün bu yazıyı yazmama vesile oldunuz...ilk defa bir hikayeme final yazdım sonunda ya benden mutlusu yok sanırım. Kırdım o düzenin bacağını sonunda ( tek bölümlükler hariç :p) 

Ama Doruk ve Nehir'in bebekli hallerini okumadan bu final hala eksik onları da özel bölümlerle tamamlayacağım. Görsel İlkim'den yine..emeğine sağlık canım ^^

İşte bu kadar. Yazdıklarımı okuyup bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim...her şey gönlünüzce olsun. Takip de kalın, yeni yazılarla tekrar aranızda olmak ümidiyle, Esen kalın...

                                                                                                                                       Gülsüm Yaman...

AŞKA 'DÜŞÜŞ' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin