11.Bölüm ''Bana Mı?''

21.6K 933 80
                                    

Keyifli okumalar =)

Saat çok geç olmadan otele geri dönmek için yola koyulduğumuzda arabada hala onun söylediklerini düşünüyordum. Bana sahte sevgilim olacağını mı söylemişti o çakma batman? İyi de neden kabul etsin ki böyle bir şeyi? Şu yalan dünyada çıkarları uğruna yaşamayan kimse bulayım müzeye heykelini diktiririm, yaşı yaşıma uygunsa evlendirme dairesine de giderim, kınamda bindallı giyer, düğünümde halay çekerim. Açık ve net! Tüm bunlar benim için doğruyken onun kafasının içinde ne çakallar dolanıyordur kim bilir. Böyle bir şeyi kabul etmesinin altında hangi dümenler dönüyor delicesine merak ediyordum.


Otele vardığımızda resepsiyondaki çocuğa akşam otelden ayrılmadan önce telefonumun kaybolduğunu, bulunursa haber verilmesi için yaptığım uyarımı unutmamış telefonumla birlikte odamın anahtarını elime vermişti. Kayıp eşyalarımı elinden alırken bizden kimsenin görmediğine emin olunca telefonumu kontrol ettim arayan soran var kimse mı diye. Operatörüm bile tl yüklemedim bu ay diye mesaj atmaz olmuştu. Hain operatör, taşınıyorum senden. Al hattını yeni gözdelerine ver, onlarla mutlu ol, en son kampanya mesajlarını da onlarla paylaş!

Operatörüme bile tirip atarken Esra ile odamıza giden holün ortasında onu kolundan tutup durdurdum. Durdurmak zorundaydım  çünkü bizim kapının kilidi kırıktı. Ve Esra'nın bundan haberi yoktu. Görünce korkup hırsız girmiş sanıp avazı çıktığı kadar bağırmasın diye uyarmalıydım aceleci kuzenimi.

''Esra bu gün ben odadan kilitli kaldım. Biri üzerimden kapıyı kilitlemiş, telefonumu da araklamış odamdan. Sizde hiç merak etmeyip, beni almadan gitmiştiniz. Nasıl kuzensin sen hiç mi merak etmedin beni?''

Esra yemekte fazla kaçırdığı için üzerine çöken yorgunluktan kapanan yarı açık gözleriyle ofladı bana. Hiç paniğe kapılmadı, hareketlerin de bir terslik oluşmadı sadece ofladı yüzüme kahve kokan nefesiyle.

''Aslı bize Doruk ile birlikte geleceğinizi söyledi. O yüzden beklemedik seni. Hemen kuzenliğime laf etme!''

Ne, aslı mı? Yoksa  kapı işini de o mu ayarlamıştı? Tabi ya Aslı! Neden aklıma gelmedi ki bu benim. İyi de abisiyle bizi sadece spor salonunda görmüş birisi hemen nasıl birlikte olduğumuz sonucuna ulaşabilir? Sabah kalkınca onu bir temiz sorguya çekmeliydim. Yoksa Doruk bir haltlar karıştırmış da olabilir o yüzden de bu sevgili oyununda benimle birlikte devam etme kararı almış olabilirdi.

''Anladım...karşımda esneyip durma Sos! Uykumu getirdin benim de. Bu arada oda da bu gün kalamayabiliriz. Doruk kapıyı kırdı!''

Uykulu gözleri sanki üzerine bir kova buzlu su döktüm de ayılmış gibi açılıvermişti. Beni dikkate alman için oda da rahatça uyuyamayacak olmanın haberini mi vermem gerekiyordu hain kuzen? Uykun mu ben mi desem demek cevap ortada. Biri gelse beni kaçırsa adamlara ''Ses yapmayın uyuyoruz şurada'' diyecek demek ki. buna ek olarak ''Ağzına bant yapıştırın bant!'' demezse kendimden şüphe ederim. Uykuyla fazla seviyeli, inişsiz çıkışsız bir ilişkileri vardı. 18. Yıl dönümlerini kutladıklarında onlara ortopedik, masaj yapan, havalı yatak almayı planlıyorum. Çok düşünceliyim çok...


Odamızın kapısının kapalı olduğunu görünce biz gittikten sonra tamir ettiklerini düşünüyordum. Telefonumu veren görevlinin dediğine göre anahtarla birlikte bulmuşlar telefonumu. Yeni kavuştuğum anahtarı kilide sokup kapıyı açtım. Işıkları açtığımda neyle karşılacağım acaba şüphesiyle yumduğum gözlerimi açtığımda eşyalarımız bizim çıkarken bıraktığımız yerlerinde duruyordu darma dağınık. Sabah odayı temizletmeliydik kesinlikle!

AŞKA 'DÜŞÜŞ' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin