2.Bölüm '' Tehlikeli ve Güzel''

28.2K 980 55
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR ^^

Esra ne saçmalıyor bu kız der gibi bana bakarken ''Hadi S.O.S hadi , hata vermenin sırası değil şimdi. Veri tabnına söyle kendine mukayyet olsun... eğer dediklerimi yapabilirsen akşam tüm sorularını cevaplayacağım. Anlaştık?'' diyerek onu daha çok şevklendirdim birazdan yapacakları için. Ben bu işi biliyordum baya baya ya.

Kuzenim gözlerini kısıp elini çenesine koyduğunda ''Katil uşak olabilir'' diyecek diye şüphelenmemi sağlayacak şekilde duruyordu önümde. Deli kıza Antalya'nın suyu iyi gelmiyor anladım ben onu artık. Bir daha Antalya mı? Asla! O şişme havuzun içinde bacaklarım bile sığmıyorken yüzmek zorunda kalsam da bu kızı yanımda getirmem daha da buraya. Huyu suyu bir acayipleşti iyice. Ankara'ya döner dönmez fabrika ayarlarına da döndüreceğim ben onu. Baktım düzelmiyor garantiye yani doğru evine yollayacağım. Artık amcam onun gevşeyen vidalarını bir bir sağlamlaştırsın.

''Sorularıma kaçamak yahut sallama cevaplar verdiğini sezdiğim an bu anlaşma burada biter kuzen. Halama da 'Nehir abla bebekliğine geri dönmüş, yürüyemiyormuş. Milletin üzerine düşüyor, kendini el alemin kucağında taşıtıyor.' derim ona göre. Sonrasını sen düşün. Artık nişan lokumunu mu yoksa cenaze helvanı mı yeriz bilemiyorum kuzen. Cenazeden kastım hala evi. Anladın sen?'' diyerek dilini şaklatıp göz kırpmaya başladı. Yok yok ben bu kızdan kesin suretle şüpheleniyorum. Dengesizleşti bu iyice ama bu gün bana lazımdı. O becerikli elleriyle beni baştan yaratacaktı bu gün. 

''S.O.S ,bak kuzen falan demem halamın yanına ben seni yollarım ona göre, uyarmadı deme bana gelip de. Akşamları kulaklıktan müzik değil Geniz@'den Horultular dinlersin! Sonra kurtar beni diye yalvarırsan 'Attığım peçeteyi bir daha kullanmam, prensiplerime aykırı.' diyerek sana rest çeker iplemem bile ! Özetle çeneni tutacaksın bir zahmet.''

''Tehdit etme beni Nehir.  Sen bana muhtaçsın. Ben olmadan alevi eksik mum, benzini bitik araba, asidi kaçmış  kola gibisin. Varsın ama işlevsizsin...'' diye kendinden emin  bir şekilde konuştu. Akşam beni bağlasalar dahi bu oda da bu kızla uyursam adım Nehir değil! İşlevsizsin falan diyor bu kız acayip acayip benzetmeler yapıyor canım tehlikede gibi hissediyorum. Soluduğu havada mı  kafa yapıcı bir şeyler yoksa benden sonra girdiği duştaki suya alkol mu kattılar da kafa yaptı bilmiyorum ama bu işin gidişatı sakat onu biliyordum.

''Sos, az laf çok iş. Şimdi bana sade ama dikkat çekici bir makyaj, hoş ancak fazla rüküş kaçmayacak bir kıyafet ve son olarak da doğalmış gibi ama havalı bir saç modeli yapacaksın. Ve bunların hepsi ...'aynadan duvar saatine baktım.' 2.5 saat içinde olacak! Akşam yemeğinde sürpriz birilerine esaslı bir sürprizimiz var.'' diyerek göz kırptım gülerek.

''Ovv moduma girdim bak şimdi. Hadi kuzen seni baştan yaratalım o halde.''

Yüzüme doğal duran su bazlı bir fondöten kullandıktan ışık hızına tur bindirecek marifet ve çeviklikle makyajımı yapmaya devam etti. O bir şeyleri karıştırıp yüzüme sürdükçe ben dırdırcı halime bürünüp ''Fazla sürme, abartma Esra, doğal diyorum sana ama ya , hayır o çok abartılı, cık rengini sevmedim, çok simli bu be sahneye mi çıkacağım ben...'' bu ve bunlar gibi birçok yorumda bulunuyordum. Saatlerdir uğraşıp yaptığı makyajın akmaması içi bir de sprey sıktıktan sonra gözlerimi açıp aynadaki halime baktım.

Aynadaki aksim de ilk baktığım yer gözlerimdi. Hafif çekik yeşil gözlerim ve onların üzerine dantel gibi işlenmiş duran kirpiklerim hakikaten çok güzeldi. Kendi kedime hayran kalmıştım be! Dudaklarıma ise dudak rengime yakın bir renkte ruj sürmüştü. Bu kız işini biliyordu yahu.

AŞKA 'DÜŞÜŞ' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin