3.Bölüm ''Eyvah!''

25.6K 914 32
                                    

 KEYİFLİ OKUMALAR...

Akşam yemeği benim için başlamadan bittiğinden ben de aç bir halde odama çıktım. Boş oda da volta atarken Esra sağ olsun yalnızlığıma yetişmiş ve karnımın gurultusu aşağıdan da duyulmuş olacak ki yanında bana sandviçte getirmişti. O da olmasa aç kalacaktım bu gece. Büyük bir iştahla ekmeğimi yemeğe başladığımda bir taraftan da tepemde dikilmiş sorularını soran Esra'ya cevap veriyordum.

Son lokmamı ağzıma attığımda kapı çalınmıştı. Esra oflayarak yatağından kalkıp kapıyı açmak için sürünerek yürüdü. Kapıda elinde kremle dikilen annem, halam ve ikizler vardı. Merhaba curcuna! 

''Ağaç olduk kapıda. Birinizde kalkıp kapıyı açsa ya! Ne üşengeçsiniz kızım sizde. Biz sizin yaşınızdayken neler yapıyorduk neler...''

''Annem açtık ya kapıyı işte. Çalalı kaç saniye geçti ki zaten yapma böyle.''

Halam odamızı kontrol ederken elindeki krem tekrar gözüme takılmıştı. Tabi ya bana hemşirenin verdiği kremleri sürmemiştim ben. Dizim de hafif bir zonklama da vardı zaten. Neyse ki altımda eşofman kapri varda morluk görünmüyordu. Hoş görünemez de zaten. Kapatıcı sürmüştük!

''Elinde ki ne kremi hala?''

''Yanık kremi kızım. Omzum nasıl yanmış güneşin altında! Sızlıyor sızım sızım. Şunu sürün bir omuzlarıma,  sırtıma da gideyim yatayım.''

Yerimden kalkıp yatağımda oturan halamın yanına oturdum. Ben kremin talimatlarını okurken ikizlerle de Esra sohbete dalmıştı. Ancak duyabildiğim kadarıyla akşam kızlar gecesi yapacaktık. Yaşasın!

''Nehir niye akşam yemeğinden öyle apar topar çıktın kızım?''

Böyle bir soru bekliyordum zaten. Ama halen ne cevap vereceğimi bulamamıştım. En iyisi en kolay olanını düşünerek hastayım demekti galiba. Başka türlü oluru da yoktu ki!

''Karnım ağrıyordu annem. İçerisi de biraz serindi ya bende odama çıkayım dedim.''

İyi ki annem neden karnın ağrıyordu gibisinden bir soru sormamıştı. Yoksa bir de onun için yalan söyleyecektim. İyice yalancı çobana dönmüştüm. Sonum hiç  iyi değil benim. Kurt kuzularımı kaptığında yardım eli uzatacak kimse kalmayacaktı bu devran böyle devam ederse.

Kremi daireler çizerek halamın omzuna sürerken sıcaklığı hissettim de harbiden ateş gibi yanıyordu omuzları. Kıyamam ben onun süt tenine, kızarmış tavuklara dönmüş, pancar gibi bir şey olmuş.

''Halam vallahi ateş kadın gibi olmuşsun. Omuzların yanıyor bildiğin.''

''Diyorum ya yanmışım diye sana Nehir. Aklın nerede yavrum senin?''

''Dor-''

Esra patavatsızlık yaparak kendine eğlence çıkarmayı düşünüyordu anlaşılan fakat ben karnına vurunca canının acısından başka düşünecek başka bir şeyi kalmamıştı. Nereden çıkmıştı şimdi bu kuyu kazma işi kuzen? Tamam o zaman sen kaşındın. Akşam benden çekeceğin var. Bir de utanmadan gülüyor yüzüme baka baka! Uyku haram sana bu gece. Gör bak ben sana neler yapacağım! Bir de kuzenim olacaktı. Düşmanım olsa demek neler yapacak bu kız bana!

Ben öksürmeye başlayınca annem hemen elime suyu tutuşturdu tabi. Sudan birkaç yudum alıp ''İyiyim iyiyim'' diyerek onları telkin edip odadan şutladık. Ecrin internetten filmlere bakıyorken bizde mini dolabımızda olmayan eksiklerimizi almak için Selin ile beraber odadan çıktık.

AŞKA 'DÜŞÜŞ' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin