Keyifli okumalar dilerim ^_^
9.Bölüm
Kucağından kalkıp nasıl kendimi dışarı attım bilmiyorum. Vücudum az önce onun için taşıdığım kahve fincanı gibi titriyordu. Kalbim bass seviyesini en sona getirmiş kulaklarımı uğuldatıyordu. Kahretsin nasıl böyle bir oyuna düşe bilmiştim! Bilerek sandalyesine takılıp düşmemi sağladı. İtiraz ediyorum hakim bey amca komplo kurdu batman bozuntusu bana!
Kapının ardında merakla dava sonucunu bekleyen akrabalara benzettiğim Aslı ,tırnaklarını kemiriyorken odadan çıktığımı görünce parmaklarını ağzından çekip yanıma geldi koşar adımlarla. Gözleri yüzümde olumlu yada olumsuz bir mimik ararken farklı olarak şaşkın ördek gibi baktığıma emindim. Kim olsa şaşırırdı zaten! Az önce kedigillerden olan Doruk Başer'in tuzağına bir güvercinmişçesine düşmüştüm! Adi, hala bana yaptıklarını kabullenemiyordum. İçimde anlamlandıramadığım bir korku dalgası kıyılarıma vuruyordu. Her gidiş gelişinde bıraktıklarını silip götürüyor tekrar döndüğündeyse eskisi gibi bırakıyordu taşıdıklarını.
''Nehir? İyi misin sen? Bir şey mi yaptı sana yoksa abim?''
Sorusuyla bir nebze de olsa kendimi toparladığımda cevap vermek için yuttuğum küçük dilimi aradım. Yaşadığım şok yüzünden yuttuğumdan şüphelendiğim dilimi bulduğumda ses tellerimi titreştirmeyi başarıp konuşabilmiştim.
''Ne yapabilir ki o bana? Gücü yeterse denesin isterse! İyim hem canım, yok bir şeyim.''
''Peki ne dedi turnuva olayına? Kabul etti mi?''
Turnuva deyince birden keyiflenmiştim. Onu alt etmenin verdiği keyfi iliklerime kadar hissedince birden üzerimdeki şekerini maymuna kaptıran çocuğun şaşkınlığından, Şeker Osman'nın kızarık yanaklarından kurtulmuştum. Üzerimdeki yorucu duygular gittiğinden daha dinç hissetmeye başlamıştım ki bu da çene vurmuştu.
''Tamamdır o iş. Sen koreografini hazırla Aslı Hanım. Yakında spot ışıklarının altında bir dans şöleni yaşatacaksın herkese. Ve bu defa annenin de aklını çeleceğiz. Öyle ya da böyle!''
Üzerime atılıp boynuma sıkıca sarıldığında karşılık olarak sırtını sıvazladım. Kalkıştığım iş başıma neler açmış olsa da yardımcı olmanın verdiği huzuru yaşadım Aslı'nın sayesinde.
Ancak her dakika başında aklıma gelen o edepsiz sahne yüzünden Aslı'nın kollarında kurtulup annemlerin yanına gideceğimi söyleyerek Doruk'un çalışma odasının katına bir daha ayak basmayacağıma dair kendime söz vererek merdivenlere yöneldim. Hızlıca indiğim merdivenlerin sonunda odama gidip bikinimi giydim ve plaj havlumu alıp sahile gittim.
Herkes güneşin altında dinlenirken bir yandan da denizden gelen hafif meltemin keyfini çıkarıyordu. Bu kez bende onların keyfini bozamamıştım. Zira bu sefer ne birinden kaçıyordum ne de acelem vardı. Sakin ve yavaş adımlarla sıcak kumun içine gömülen ayaklarımla bata çıka ilerledim. Bacağımdaki ısırığın acısı geçmiş artık daha rahattım. Gün içinde ne çok şey yaşamıştım öyle. Sabah hastaneden geldim, annemleri sahte damatlarıyla tanıştırdım ve sonra da tuzağa düştüm. Bünyem daha fazlasını kaldırmazdı artık benim. Bu gün bu kadar aksiyon yeterde artar bile bana. Fazlası alerjik etki yapar artık bende!
Uzun ve yorucu yolun sonunda annemlerin yanına ulaşabilmiştim. Halam kuma ayaklarını gömmüş biryandan da kumlarla oynarken annem de onun kendisini gömmesine yardımcı oluyordu. Ecrin kitabını okurken babam da gölge de dinleniyordu. Esra ve selin neredeydi acaba?
Güneşten gözlerimi sakınarak etrafıma bakındığımda biraz ilerimizde konuşan Esra ve Kaya'yı gördüm. Esra direnişli çıkmıştı. Çocukla konuşamaz diyordum ama şaşırtmıştı bizi. Selin biraz daha gerilerden onları izliyordu. Ancak yüzü asık ve suratsız kaynanalar gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA 'DÜŞÜŞ' (Tamamlandı)
RomanceHer yazın 'güzel' bir hikayesi vardır... Her gün yeni bir umut, yeni bir ufuk ve yeni bir macera demekti onlar için.. Onlar sert zeminli, oldukça lüks kokan, bu zamana dek öğretmen birinin oldukça tuzlu olan o konaklama fiyatını ödeyemeyeceği...