23. BÖLÜM

57.7K 1.1K 36
                                    

Onu izlediğimi fark etti, ellerinden birini bana uzatarak bacağıma dokundu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu izlediğimi fark etti, ellerinden birini bana uzatarak bacağıma dokundu. Dokunuşu tüm tenime ani bir elektrik akımı gönderince sarsıldığımı hissettim. Bana defalarca dokunmuştu ama hâlâ aramızda ki gerilim had safhadaydı. Dizime koyduğu eli yavaş ama yakıcı bir yoğunlukla yukarı baldırlarıma doğru hareket etti. Nefesimi tutmuştum, gözlerimi kapatarak başımı geriye doğru yasladım. Eli tekrar tembelce hareket etti tüm tenime sürtünerek daha yukarı çıktı tam kasıklarımda durdu, kadınlığım etkiye tepki olarak zonklamaya başlamıştı. 

Kasıklarımı tatlı tatlı okşayarak bedenime elektrik dalgaları göndermeye devam ediyordu, sanki bana işkence eder gibi o kadar yumuşak dokunuyordu ki aramızdaki müthiş elektrik olmasa dokunduğunu hissetmeye bilirdim. Pantolon giymemeliydim kesinlikle etek giymeliydim, pantolonumdan onun dokunuşunu hissedemiyordum ve çıldırmak üzereydim. Kasıklarımda duran güçlü el yavaşça bacak arama kaydı, tam kadınlığımın üzerinde durdu. Hareket etmiyordu öylece duruyordu. Gözlerimi açarak ona baktım, bana bakmıyordu ama yüzünde hain bir gülümseme vardı. Benimse arzudan gözlerim alev alev yanıyordu.

"Pantolonunun fermuarını aç ve biraz aşağıya kaydır." 

Hemen dediğini yapmak için harekete geçtim pantolonumun fermuarını açarak kalçalarımdan aşağıya doğru kaydırdım. Tamamen inik değildi tam kalçamın üzerinde duruyordu ve altımda yeni aldığım siyah dantel çamaşırım vardı. Elini çamaşırımın üzerinde gezdirdi içim ürperirken derinden bir sesle inledim. Elini bir an çekti gözlerimi açarak ona baktım.

"Gözlerini kapat ve açma." 

Oh bay dominant... Hangi hali daha seksi karar veremiyordum, bu adam resmen beni azgın bir sürtüğe dönüştürmüştü. Gözlerimi kapattım eli tekrar sıcaktan, bir lav gibi yanan kadınlığımın üzerine döndü. Bir süre çamaşırımın üzerinde elini gezdirdi, artık dayanamıyordum daha fazlasına ihtiyacım vardı. Bunu belli etmek için kalçamı kaldırarak eline doğru ittim. İşe yaramış olmalı ki eli yavaşça alt tarafa indi deliğime yaslanan parmaklar ile tekrar inledim. Aramızda külot olmasa benden mutlusu olmazdı sanırım çıldırmıştım evet... Eli klitorisimi buldu, nefesimi tutmuştum yavaş okşayışlarına kendimi teslim ederek aracın deri koltuğuna yapıştım, ter içindeydim. 

Derin nefeslerim arabayı sarıyordu, Alp'te çıt yoktu lanet herif beni arzudan kıvrandırırken o sakin sakin araba kullanmaya devam ediyordu bana bakmadığına emindim sadece çıldırmam için elinden geleni ardına koymuyordu. Aramızdaki külot engeli beni sinir etmeye başlamışken Alp engeli aştı elini iç çamaşırımdan içeri soktu. Derin bir nefes daha çekerek nefesimi tuttum. Maharetli parmaklar klitorisimin üzerinde ritmik bir şekilde dans ediyordu hızlı değildi ama onun bana dokunuyor olması bile beni orgazma ulaştırmaya yeterdi. Çok yaklaşmıştım resmen uçurumun kenarında ellerimi iki yana açmış kendimi aşağıya bırakmak üzereydim, o müthiş rahatlamayı kazanmak üzereydim ki Alp'in elleri yok oldu sanki hiç olmamış gibi geri çekildiler. Çıldırmıştım, gözlerimi açarak ona baktım. Hınzır gülümsemesi tüm suratındaydı bana bakmadan

BAY MÜKEMMEL (Mükemmel Serisi - 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin