Ma már másodjára érek haza. És tudod mit? Nagyon jó érzés.
A házba belépve finom illatok terjengtek. Anya és apa itthon vannak, ők főztek valamit finomat. Kár, hogy én már jóllaktam, pedig szívesen vacsoráznék velük.
Megindultam a konyha felé, és köszöntöttem a szüleimet.- Szépséges jó estét.-nyomtam egy-egy puszit az őseim arcára. Ekkor kifutott hozzám a kishúgom is. Van egy pöttöm húgom, aki jobb napjain igazán aranyos szerzet is tud lenni, ha szeretne. Ettől függetlenül imádom őt. Jó étvágyat kívántam nekik a vacsorához, és felmentem a szobámba. Péntek este a többi tini hatalmas bulikat tart. Na nehogy már én is kimaradjak ebből. Itt is buli lesz. De még mekkora buli! Elővettem a féltett csoki-készletemet, és bebújtam az ágyamba azzal a céllal, hogy buli címszó alatt egész este sorozatokat fogok nézni. Órákkal később jelzett a telefonom, hogy üzenetet kaptam. Nash írt:
- Szia! Holnap akkor én is mennék veletek. Hol találkozunk és mikor?-írta Nash. Bambán ültem a sötét szobámban. Kicsit késő este van ahhoz, hogy felfogjam a történteket. "Vagy inkább hajnal "-állapítottam meg az órára nézve.
- Szió! 12kor találkozunk a mozi előtt a többiekkel, a pedig film egykor kezdődik. Mi még elmegyünk ebédelni előtte valahova. Gyere amikor szeretnél.- írtam vissza neki. Tifin kívül nem tudja senki,hogy jön.
...
Reggel kómásan keltem. Milyen nap van? Mennyi az idő? Szombat, 11. Mennyi? 11? El fogok késni. Villámgyorsasággal felkaptam a törülközőmet, és elszaladtam hajat mosni és fürdeni. Kapkodva hajat szárítottam és sminkeltem. Felkaptam magamra az első dolgot ami a kezem ügyébe akadt. S jóez'-alapon magamra rángattam. Előbányásztam a pénztárcámat, és leszaladtam a lépcsőn. Kisvártatva az ajtó előtt rájöttem,hogy azért pizsama alsóban lehet mégsem kéne elindulni, mert ez azért még a barátaim előtt is gáz lenne. Szóval vissza szaladtam a szobámba, előkaptam a kedvenc fekete farmeromat, és végre teljesen felöltözve próbálkoztam újra a cipőm felvételével. Ennyit életemben nem futottam, eskü. A buszt épphogy csak elértem. Persze futnom kellett, de legalább nagyjából időben oda fogok érni a mozi elé. Eddig eléggé rosszul indult a napom.
Mire a mozi elé értem elkezdett esni az eső. Azt mondtam esni? Hahaha, szakadni. A biztonság kedvéért én képes voltam eljönni otthonról esernyő nélkül, pedig a tv-ben szóltak arról,hogy ma eső várható. Tök mindegy.Imádom az esőt, cukorból meg én sem vagyok, úgyhogy valahogy túléljük.
A barátaim egy csapatba tömörülve álltak a pénztár előtt. Engedd meg, hogy bemutassam őket: Szóval ott állt a legjobb barátnőm, Tifi. Kiskorom óta a barátok vagyunk, és sokat köszönhetek neki. Hosszú barna haja és csodálatos személyisége sok mindenkit elbűvölt. Mellette állt Nate. Alacsony szemüveges srác, fekete hajjal és kék szemekkel. Jó humora van, bírják őt a sulinkban.
Nate mellett a barátnője, és egyben az én másik hatalmas barátnőm, Elza állt. Világos barna hajú hihetetlenül vékony lány. Hatalmas foci rajongó és kíméletlenül őszinte. Ez az, amit mindenki szeret benne; ami a szívén, az a száján. Együtt ezzel a csappattal hatalmasakat tudunk hülyülni. A teljes baráti körünk nem volt itt,de ez nem is baj. Odamentem hozzájuk és megöleltem mindenkit.- Sziasztok! Mizu emberek? Ki hogy van ezen a csodás esős napon?-kérdeztem hatalmas mosollyal az arcomon. A hajamból csöpögött a víz, a sminkem elfolyt, a ruhám pedig a felismerhetetlenségig ázott, ám ezek ellenére mérhetetlenül boldog voltam és fülig ért a szám.
- Szia. Minden oké. Látom valaki elfelejtett esernyőt hozni.- Üdvözölt Tifi.- Hova menjünk enni?
- Tökmindegy, csak menjünk valahova. Na hajrá. A jegyeket megvettem amúgy.- kezdte el osztani a jegyeinket Nate. Gondolom Nashnek nemigen vettek, annak fényében, hogy fogalmuk sem volt arról, hogy ő is jön.
- Sziasztok!- fogta meg a vállamat Nash. A többiek kikerekedett szemmel néztek rá. Tifin kívül, hiszen ő tudta, hogy jön velünk. Dadogott neki mindenki egy "hello" félét és elindultunk a legközelebbi McDonald's hoz. Helyet foglaltunk a kikért kajáinkkal és teljes csöndben enni kezdtünk. Ez a kínos csönd kb 5 percig tartott, aztán a vége az lett, hogy alig értünk vissza a mozihoz időben, mert mindenki annyira elengedte magát, hogy elhülyültük az időt.
- Gyerekek, nem szeretnék lekési a reklámról. Siethetnénk- röhögcséltünk a többiekkel. A mozi előtt Tifi odaadta Nashnek is a jegyet (ezekszerint vett Tifi neki is) majd bementünk a moziba. Helyet foglaltunk. Mellettem jobbra Elza ült, a bal oldalamon pedig Tifi. Annyira izgalmasak tudnak lenni ezek a reklámok, de tényleg. Ezek arra valók,hogy én kikapcsoljak rajtuk. Meg egynéhány filmen is képes vagyok alfa állapotba kerülni. Kihúztam vajon a hajvasalót otthon? Van vajon otthon nutella?- ilyen, és ehhez hasonló gondolatok kavarogtak a fejemben.
Mikor vége lett a filmnek, lassan kiszivárogtunk a moziból. Összességében nagyon jól szórakoztunk. És szerintem még a menő gyerek is élvezte a dolgot. Késő délutánig kint baromkodtunk velük, amikor Nasht hívta az anyukája, úgyhogy ő lelépett és utána elindultunk mi is haza. Szerintem az ilyen közös programoknak lesz még folytatása. Este még áttárgyaltuk Tifivel azt, hogy mi is volt ma és arra jutottunk, hogy hétfőn elmegyünk deszkát venni. Miveeeeel Nash felhozta, hogy szerinte olyan nincs, hogy én nem tudok deszkázni. Majd ő megtanít, mert akár egy halból is képes lenne Tony Howk-ot faragni. Hát, egy próbát megér.
YOU ARE READING
Felhők fölött (Nash Grier)
Romance,, -Nekem szükségem van arra,hogy szeressenek. -Én éppen azt teszem. Arról nem tehetek,hogy te ezt nem veszed észre."