A hétvégém többi része kellemesen telt. Vasárnap délelőtt Tifi és Elza átjöttek hozzánk : filmeket néztünk meg a fiúkról beszélgettünk. Nate és Elza jövőhéten lesznek egy hónaposak, úgyhogy rájöttünk, hogy nekünk is ideje lenne Tifivel beszereznünk valakit. Vagy valami ilyesmi...
Miután elmentek a lányok, elkezdtem tanulni. Gyorsan letudtam a dologot, és elmentem kutyát sétáltatni. Ilyenkor szoktam a fontosabb dolgokon agyalni. Nem, itt most nem a hajvasalós dologra célzok. Ilyenkor tényleg értelmes dolgokon szoktam gondolkozni. Sőt, minden valamire való és intelligens ember szokott beszélni magában. Ez nálam sincs máshogy. Kutyasétáltatás közben magasröptű eszmecseréket folytatok magammal. A biztonság kedvéért tényleg magamban. Szóval: Értékeltem magamban a hetemet. Hét elején még furán néztem Nashre. Valahogy nem gondoltam azt,hogy normális is tud lenni. Mert tudod más az, amit a kamerának mutat, s más a valóéletben. Nem gondoltam, hogy ő tényleg ilyen, amilyen a videókban. Pedig tényleg valami hasonló. És ha hiszed, ha nem, el tudtam beszélgetni vele normálisan. Többször is. Ráadásul személyes dolgokról. Holnap suli után meg vele megyek a deszkapályára, megtanít gördeszkázni. Hát, ez nem hiszem, hogy okos ötlet, de egye fene. Max eltöröm valamimet, na bumm.
Reggel viszonylag könnyen felkeltem. Pontban hatkor ébresztett a vekker. Ahogy a mondás(MONDÁSOM) tartja, "Az ágy vonzóereje hatóra tájt a legnagyobb." , de most a félórás szenvedést sikerült leszűkítenem 10 percre. Vagyis ma időben elkészültem és időben sikerült reggeliznem is, ami csak évekkel ezelőtt sikerült utoljára. Bepakoltam a táskámba és elindultam a suli felé. Kellemes volt az idő ráadásul időben is voltam, úgyhogy nem siettem sehova. Komótosan sétálgattam. Perceken belül a barátaimmal találtam szembe magam és az ő társaságukban sétáltam be a kínzó intézménybe. De ha akarod lehet állatkert is. Vagy az egyszerűség kedvéért legyen simán csak iskola.
Tifivel egymás mellett van a szekrényünk, úgyhogy oda vezetett az első utunk. Bepakoltam azokat a cuccokat amire nincs szükségem az irodalom órához. Miközben a szekrényembe pakoltam, megjelent a folyosón Vanessza. Minden sztoriba kell egy bizonyos hihetetlenül menő és szuper bunkó csaj. Sajnos én sem vagyok kivétel, és az égiek nekem is teremtettek egy férget. Izé..... Egy ilyen elviselhetetlen csajt.
A kettő csatlósával elvonult a folyosón és szinte minden szempár rájuk szegeződött. Tifivel összenéztünk, és arra gondoltunk, hogy talán a legjobb az lenne, ha Vanikát és a barátait megajándékoznánk egy pár többet takaró ruhaneművel, így elő-karácsonyi ajándék gyanánt. A csaj majdnem egy melltartóban vonult végig. Nem senki képzelőerejére az agyon push-ozott idomait. Talán le kellett volna ültetnünk és elmagyarázni neki, hogy "Hahóóóóóóóó, még mindig hidegecske van! Ráadásul ez egy iskola és nem ribiképző!", de ehelyett inkább csöndben maradtunk. Vanika útja az aula másik végében lévő Nashez, és csapatához vezetett. Amint odaért még lejjebb húzta az eddig is keveset takaró ruhacafatot. Odament és vörösre mázolt szájával hatalmas puszit nyomott Nash arcára. Gusztustalan ez a "nő".- állapítottam meg. Tifi is valami ilyesmire gondolhatott, mert eltorzult arccal nézte végig ezt a Vanessza nélkül is kellően undorító jelenetet. Nash láthatóan élvezte a helyzetet. Én azért sajnáltam a srácot. Vanessza beszélgetett velük pár szót, aztán tovább állt. Nashnek ekkor akadt meg a szeme rajtam. Elindult felém és köszönt nekem. A barátai nem értették a helyzetet csak követték őt.
- Szia - vigyorgott- akkor ma készen állasz arra, hogy egy profi megtanítson deszkázni?- Persze, de ha eltöröm valamimet, akkor az a "profi" lelkén szárad majd.
- Jó reggelt! Persze. Szereztünk Elzával valami deszkaféleséget.- mutattam fel a kezemben lévő dolgot. Elmosolyodott és bólintott egyet. Ezután megfordult és elindult a többiekkel az irodalom terembe.
A nap többi része egész gyorsan elment. Vanesszát sem láttuk ma többet, úgyhogy egész jól ment minden. Az utolsó óra után Nash mellém csapódott és elindultunk a deszkapálya felé. Mindenkihez odament köszönni, aztán rám szegezte a figyelmét. Elkezdte az alapokat tanítani, de nem nagyon ment. Olyan két-három órás szenvedés után megpróbáltam egyedül menni legalább két lépést a gurulós mostvégedlesz-en. A felénél már tök büszke voltam magamra és el is könyveltem, hogy igazi gördeszkatehetség vagyok (az új Tony Howk), ám ekkor az élet közbeszólt, és kitette elém a lábát, én pedig annak rendje és módja szerint elvágódtam. Vagyis elvágódtam volna, ha Nash nem fog meg. Így a karjai közé érkeztem. Rám nézett és miután megbizonyosodott abban, hogy élek és rendben vagyok hatalmas nevetésben tört ki.
Amúgy szinte végig röhögtünk a délutánt, ami pozitív.- Figyelj. Szerintem mára elég lesz ennyi. Ha gondolod és ráérsz valamelyik nap megint megpróbálhatjuk ezt a gördeszka dolgot. Hátha menni fog egyszer..... valamikor a közeljövőben. Vagy inkább távolban. - ez volt talán élete egyik legjobb ötlete, mert biztos vagyok benne, hogy nem bennem van a probléma forrása, és valóban tehetséges deszkás vagyok. Adtam neki még egy esélyt, hogy megpróbálja előcsalogatni a bennem élő legendát, úgyhogy megállapodtunk abban, hogy szerdán újra nekifutunk ennek a deszkatémának.
YOU ARE READING
Felhők fölött (Nash Grier)
Romance,, -Nekem szükségem van arra,hogy szeressenek. -Én éppen azt teszem. Arról nem tehetek,hogy te ezt nem veszed észre."