Díj ❤️

848 21 6
                                    

Valamilyen csoda folytán kaptam egy díjat a történetre. Nem tudom elégszer megköszönni, de azért megpróbálom. Köszönöm mindenkinek <3 A díjat a csodás CaraFromEarth-től kaptam. Ezer köszönet érte! <3

Szabályok:

Olvasd el annak a könyvét, akitől kaptad. (Ez folyamatban van)
10 tény magadról
Válaszolj a kérdésekre
Írj 10 kérdést
Jelölj meg 10 embert

Sajnos 10 ember nem fog menni sajnos, de amennyit tudok, összeszedek.

@Lady_Liana_Ker – Amire az élet ösztönöz

@strawberryreti  – Glassland

@Csakradvarok  – Ez vagyok én

CaraFromEarth

Szóval tíz tény magamról:

1. Fájdalmasan béna vagyok. Megszámlalhatatlanul sokat esek, és ha ez megtörténik, akkor rendszerint valamim törik, zúzódik, reped...

2. Természetes szőke hajkoronával rendelkezek. Sokszor kérdezték már, hogy mivel festem a hajam. Sőt, egyszer miközben a fodrásznál babrálták a hajamat, egy nő az én fejemet mutogatta, hogy ilyen színű hajat akar ő is. (Nem lett ilyen neki :P)  Ez az egyetlen dolog magamban, amit szeretek.

3. A kedvenc állatom a kutya. Egészen pontosan a kínai kopasz kutyus. (látszik a nevemből) Véleményem szerint ezek az állatok annyira csúnyák, hogy már szépek. Egy eb révén szerettem bele a fajtába, akire régebben sokat vigyáztam. A legédesebb és legviccesebb kutyafajta a földön. Pluszpont, hogy nem vált ki allergiás reakciót. Bár én nem mondhatom magam büszke gazdinak (MÉG), de mindenképpen egy ilyen ebre fáj a fogam.

4. Ez a kopasz kutyás dolog egy egész perverzióvá nőtte ki magát. Megőrülök a kopasz macskákért és a patkányokért is. Ebből következik az, hogy egy kicsit furának néznek az emberek. #ezvan

5. A barátaim elmondása szerint szórakoztató vagyok. Na most nem tudom mire értik ezt. Talán arra, hogy bárhol eltanyálok, vagy esetleg arra, hogy valóban vicces vagyok. Nem tudom.

6.Félek a telefonhívásoktól. UTÁLOK telefonon beszélni idegenekkel. Ez nem csak a telefonhívásokra jellemző, hanem az utcán sem szeretek beszélgetni idegen emberekkel. Sőt, még a boltban is a barátaimat küldöm oda fizetni. Egyszerűen nem tudok ilyenkor beszélni és lefagyok.

7.Régen mesemondó és versmondó voltam. Sok versenyen teljesítettem jó eredménnyel, és rengeteget meg is nyertem. Mára ezeket abbahagytam, mert nagyon stresszes vagyok. Nem tudom kezelni a versenyhelyzetet és utálom, ha több ember egyszerre engem néz.

8.Nagyon beteges vagyok sajnos.

9. Imádom a videojátékokat és valamennyire az informatikában is benne vagyok. Kicsit fiúsított-lánynak mondanám magam. Apa hatására lettem ilyen. Én a történetes játékokat szeretem, amikben el lehet merülni és egy kicsit átgondolod őket. Apukám ezzel ellentétben a történet nélkülieket szereti. Kedvenc jútyúb csatornám is ehhez kapcsolódik: Imádom a TheVR-os fiúkat.

10. Sajnos nagyon bosszúálló vagyok. Ez amúgy jól hangzana, mert imádom a filmet, de sajnos tulajdonságban nem valami jó. Ha valaki összetöri a pici lelkemet, akkor az halál fia. Nem tudok ezzel mit csinálni, sajnos ilyen vagyok.

+Bónusz: Viszont szeretek neten keresztül beszélgetni új emberekkel. Így nem érzem magam kellemetlenül és örülök, ha valakivel jól eltudok beszélgetni.

Ezen kívül alap dolognak gondoltam megemlíteni, hogy 16 leszek.

Kérdések:

1.Mi a kedvenc sorozatod???
Nos, nem sok szorzatot nézek, de most az Orange is the new black a kedvenc <3

2.Mi a kedvenc boltod???
Nincs kifejetetten kedvencem. New Yorker-t szeretem és H&M- ben is szoktam vásárolni.

3.Romantikus vagy ,,laza" randi???
Laza randi. Nem szeretem a túlzott nyáladzást. Nincs bajom a romantikával sem, de a túlzott nyomulástól készen vagyok. Mindennek van határa :D 

4.Kutya vagy cica???
Kutya inkább. De a cicákkal is teljesen jól kijövök. Amikor a kopasz kutyulira vigyáztam, akkor a cica haverjaiért is én voltam a felelős. Valamilyen csoda folytán a cicák ha meglátnak, akkor rohannak oda hozzám. Apukámmal ugyanez a helyzet. Cica mágnes van bennünk.  Barátnőimmel gyakran viccelődök arról, hogy egy cicákkal teli szigeten fogok meghalni.

5.Mi a kedvenc színed???
Rózsaszín, fekete és a türkizkék.

6.Ha választhatnál melyik hírességet választanád férjedül/feleségedül???
Nash Grier-t (ő amúgy is a férjem. :D) vagy esetleg G-Eazyt. Ha nagyon muszáj, akkor Dave Franco-t is bevállalom.

7.Van valami furcsa szokásod???
Szemüveges vagyok, és ha nincs rajtam, akkor mindig úgy érzem mintha lecsúszna, ezért visszatolom. A semmit. :D (ez egy a sok közül)

8.Mi álmaid állása???
Informatikus akarok lenni. Egészen pontosan szuper gazdag informatikus. Esetleg pszichológus. Régen voltak orvosi ambícióim, de ne aggódjon senki, ez nem fog megvalósulni, mert félek a vértől :D

9.Hova költöznél legszívesebben???
Los Angelesbe.

10.Szereted az egyszarvúkat???
Nem tudtam ebből kinőni, pedig már lassan 16 vagyok. Imádom őket. Nagyon.

Bónusz 11. Nike vagy Adidas???
Nike <3

Kérdéseim:

1.Kedvenc ételed?

2.Ki áll hozzád a legközelebb a családodban?

3.Ha egy szóval le kéne írni magad, mi lenne az?

4.Mit szólnál egy zombi apokalipszishez?

5.Rap vagy pop?

6.Mi a kedvenc dolgod az életedben?

7.Mi a kedvenc sportod?

8.Melyik az a zene, amitől libabőrös vagy?

9.Eső vagy napsütés?

10.Mennyi időt bírnál ki internet nélkül?

Köszönöm a figyelmet. <3  Az új részt még a héten felrakom, ami egyben az utolsó is lesz. Jövőhéten pedig elkezdem a második részt a történetből.
Szép napot! Legyetek jók ;)
Puszi:Vivv.

Felhők fölött (Nash Grier)Where stories live. Discover now