Amióta vége lett ennek a blognak, elértük az ötezer ötszáz megtekintést. Ez hihetetlen!
Ami még hihetetlenebb, az az, hogy kaptam egy újabb díjat. Ezer köszönet ezért viviengrier -nek, aki amúgy a névrokonom, bár ez senkit nem érdekelt. :D Szóval nagyon hálás vagyok emiatt, sokat jelent!
A Felhők fölött-et folytattam, és köszönöm azoknak, akik ott is velem vannak. (A folytatás címe Felhők között, ami most kezd majd izgalmas lenni)
Szabályok:
-Olvasd el annak a könyvét, akitől kaptad a díjat-Tedd ki a szabályzatot
-Írj tíz tényt magadról
-Válaszolj tíz kérdésre
-Írj tíz kérdést
Tíz tény rólam:
1. Bal kezes vagyok.2. Nem hiszek a fiú-lány barátságban.
3. Skorpió vagyok.
4. Apukám névnapján születtem. A húgom apukám születésnapja előtt kettő nappal. Szóval apa szülinapja és névnapja is rólunk szól. :D
5. Az anyukám olvassa az összes történetemet.
6. Imádom a kémiát és a biológiát.
7. Mindig is szemüveges akartam lenni, és egy éve az is vagyok. VÉGRE. :D
8. Imádok kommenteket olvasni.
9. Imádok a körmömmel foglalkozni. Régen rágtam őket, de amióta tudom, hogy milyen jól tud kinézni a körömlakk, azóta hozzájuk sem érek.
10. El szoktam nevezni a tárgyaimat. A telefonomat Majának hívják, az előzőt pedig Kittikének. Ez abból indult, hogy az előző telefonom előszeretettel küldte el a képeimet random embereknek. Tehát mivel külön életet élt, így elneveztem, hogy tudjam szidni őt. Nem néztek amúgy hülyének az emberek, amikor a teszkó kellős közepén akadtam ki Kittékére... Á, dehogy.
Kérdések:
1) Szereted a Twenty One Pilots-t?
Az az igazság, hogy nem nagyon ismerem őket. Viszont a Stressed Out-ot imádom.(ez az egyetlen, amit ismerek tőlük... :c)2) Milyen koncertre mennél szívesen?
G-Eazy
3)Van kedvenc illatod? Ha van mi az?
Eső. Imádom az eső illatát.4)Milyen stílust képviselsz?
Nagyon semelyiket sem. Ha a kockaság annak számít, akkor erre rá lehet fogni. :D5) Mi volt a jeled az óvodában?
Zászló.6) Van olyan barátod, akit már nagyon-nagyon régóta ismersz, de valamiért megszakadt a kapcsolatotok?
Hajajaj... Igen, van. Sajnos.7) A nyarat vagy a telet szereted jobban?
Nyarat sokkal jobban szeretem. Utálom a hideget. Télen mindig depis vagyok.8) Van szerencseszámod?
Igen, a kilenc és az öt.9) Kakaó vagy kávé?
Kávé. Imádom. Teljesen megbolondulok érte, és tőle... :D10) Kutya- vagy cicapárti vagy?
Kutyus inkább, de a cicákkal sincs bajom. Feltehetőleg velük fogok meghalni, szóval... Szoknom kell a helyzetet :DKérdéseim:
1.Allergiás vagy valamire?
2. Mi a kedvenc olyan könyved, amiből film is készült?
3.Mi az az étel, amit olyan sokat ettél, hogy megutáltad?
4. Mi a kedvenc márkád?
5. Van olyan történeted, ami kellően ciki, de mégis elfér ide WP-re? :D
6. Szereted Melanie Martinez-t?
7. Kiskorodban mitől féltél?
8. Három szóval tudnád jellemezni magad?
9. Mi a kedvenc hónapod?
10. Volt már eltörve valamid?
Jelöltjeim: @anonimpopcorn
@Csakradvarok (valamiért nem enged megjelölni itt :c, de simán lehet, hogy én vagyok a béna. Mert valóban az vagyok.)
A díjat még egyszer köszönöm viviengrier-nek. <3 Puszi mindenkinek!
YOU ARE READING
Felhők fölött (Nash Grier)
Romance,, -Nekem szükségem van arra,hogy szeressenek. -Én éppen azt teszem. Arról nem tehetek,hogy te ezt nem veszed észre."