Med ena handen runt min midja och den andra på min kind står Oscar och bara kollar på mig med ett leende att smälta för. Minna händer vilar runt hans midja. Den otroligt mysiga stunden avbryts av min telefon som ringer. Jag flyttar mig motvilligt från Oscars famn fram till min irriterande telefon.
Den lysande skärmen avslöjar att min pappa Magnus ringde på Face time. Efter som att jag inte pratar med vem som hälsat så ringer dem så dem kan se mig utfall jag skulle vara någonstans där jag inte vill prata. Just fan, dem vet ju inte att jag är här."Hej pappa, förlåt för att jag inte sagt något. Jag är hemma hos Oscar, han är ny på skolan och vi klickade direkt. Jag är hemma hos honom. Du förstörde typ världens bästa moment men jag sover över hos honom. Han är jätte snäll, hans pappa också. Jag lovar att vi inte gjort något och om så lovar jag att vi skyddat oss ordentligt." Förklara jag snabbt ångerfullt. Jag vet hur oroliga dem kan bli och om jag dessutom inte är hos Cec så måste dom tro att jag ör typ bortrövad.
"Felix det är lugnt. Det är bra att ni skyddar er." Svarar pappa lugnt. Jag andas ut. Ett par armar om sluter min kropp och en haka lutas.
"Ååå, du måste vara Oscar. Jag är Felix ena pappa Magnus." Hälsar pappa på Oscar.
"Han flyttade hit från USA för inte så länge sedan så du får prata engelska." Berättar jag,
"Ooh, hello, you must be Oscar, I'm one of Felix fathers." Översätter han lugnt.
"Yes I'm Oscar. Must say that your son are very nice." En rodnad lägger sig på minna kinder av Oscars ord. "Just like a friend, but he is a good huger." Lägger Oscar till. Jag gömmer mitt ansikte i minna händer
"Sov över du, ska vi komma över med något eller klarar du dig?"
Jag kollar upp igen."Ja jag klarar mig."
"Bra, ska vi hämta dig någon gång imorgon eller?"
"Nej, jag tar mig hem själv."
"Okej, ha det så trevligt med din "vän" sov lite iallafall och om ni nu skulle bli kåta på varandra så skydda er ordentligt. Vill inte att ni ska bli döds sjuka."
"Ja pappa men vi ska inte göra något sånt, hörs och ses byby."
"Hörs, älskar dig puss." Jag lägger på och bryter genast ut i gap skratt.
"What did he say?" Frågar Oscar med ett leende.
"That we need to protect us if we are going to have sex." Asså min engelska...
"Do you want to have sex with me? Viskar han sensuellt.
Jag sättar luften i halsen av hans ord och blir genast osäker."Ja, eller alltså jag menar det är klart man vill men asså nej, jo, naj jag asså ja men ja" stammar jag osäkrare än vad jag trodde.
"Anyway, what ever that mean I want to have sex with you."
Jag vänder mig om med ett lust fyllt leende och attackerar hans halls. Jag känner något hårt mot mitt övre lår och känner att något växer innanför minna byxor.
Det hela gör mig ivrig, jag drar häftigt av Oscars tröja. Min blick fastnar på Oscars otroligt sexiga mage. Jag biter mig i läppen för att inte släppa ut ett stön. Arr han påverkar mig är inte så svårt att se."Stop doing like dis, you are to hot!" Yttrar Oscar desperat och drar ännu desperatare av min tröja. Han attackerar snabbt min hals och ner mot byxliningen med lätta små irriterade pussar. Han suger tag på mitt vänstra nyckelben lite extra länge.
Inte uppdaterat på länge😅 har sportlov och är på skidsemester. Så åker skidor i stort sätt hela dagarna.... Så har inte så mycket tid till annat fins inte. Men när jag har tid till anat får vi sällan använda paddor och telefoner... Det är väll bra men Jaja.
YOU ARE READING
Three different language -||- FOSCAR
Fanfiction"Ehee, excuse me, it was me who did not see me properly" säger den snygga killen väldigt osäker med den bästa engelskan jag någonsin hört. Vad fan ska jag göra nu då? Svara med ord? Aldrig! Han kommer antagligen inte förstå vad jag menar om jag gör...