"Oscar, what are we doing? I just seed to my dad that we not ar going to do this." Säger jag panikslaget och drar ifrån. Varför gillade jag det? Han är min kompis som jag träffade för inte ens 24 timmar sedan. Jag sätter mig frustrerad ner på Oscars sköna säng och vilar mitt högt arbetande huvud mot minna fula och tjocka händer.
"I'm sorry, my bad." Säger han skamset och planerar sin sexiga rumpa bredvid min.
"I love your voice and I want to hear it one more time." Yttrar han osäkert efter en lång stel tystnad. Vafan sjöng jag för? Han ljuger bara. Han vill bara ha mig i säng och få mig att få upp ett förtroende för honom för att sedan lämnar mig helt förkrossad av kärleken. Han kommer berätta för hela världen att den stumma Felix Sandman kan prata. Då kommer alla hata på mig efter som jag har ljugit i snart tio år för alla utom sex människor i denna mörka värld med sex ljus punkter. Cec, pappa Magnus, pappa Tobias, Cec mamma Anna, Cec mamma Linda och Oscar. Oscar ja Oscar. Vad han är vet jag inte, bara att han är speciell och en underbar person som är otroligt snygg. Men det använder han bara för att få mig på fall, jag ska falla men en så cp snygg meniskskada kan bara inte vara homosexuell. Han är antagligen världens vidrigaste människa. Ändå så håller jag mig kvar hos honom. Det är bara att resa sig upp, gå ut från hans enorma rum, ner för den breda trappan för att sedan gå ut från hans fina hus.
Han kommer fram till mig och sätter sig på min högra sida.
"My voice is not good and I'll newer sing again." Säger jag försiktigt med krokig rygg. På tal om vad han faktist sa så antar jag att jag bör stå emot.
Han lägger sin hand på min rygg."why? I see that you are happy when you sing." Säger han stötande och hoppar närmre mig.
"Yeh, i know but, at the same time, it feels like every one can hear me and every singel person hate it!" Förklarar jag frustrerat och slänger med armarna.
"No, no no, your voice is like a dream. Your voice is to lovely to just trow away." Fortsätter han entusiastiskt.
"But if I want to to trow away?" Fortsätter jag frustrerat argumentera emot.
"I have a idea, chose one song you can sing and then we, you and I singing that song on the summer brake "party" säger han med sitat tecken över "party". Jag svarar genom att glo på honom med stora ögon.
"Never, forget that dream now!" Förtydligar jag med en tillhörande gest. Han suktar och rullar lätt på ögonen.
"Can you think over it at least?" Frågar han bedjande.
"Okey, but expect, nothing." Varnar jag uppgiver och lägger mig ner med ryggen mot Oscars mjuka säng. Oscar lägger sig också ner med en suck. Den är inte possessiv men ändå inte negativ.
Filmen på Oscars stora tv är som bortglömd. Det är bara ljudet till den otroligt bra Disney filmen som läggs till märke. Dock kopplas även de bort när Oscar hoppar närmre mig och lutar sitt huvud mot mitt. Jag har inget emot det så liter det förbli så. Vi ligger länge och bara tittar tomt upp i taket. Tankarna vandrar fritt. Deras slut destinationer är många och helt olika. Det är allt från i rymden till långt in i jordens kärna. Hur många stjärnor fins det egentligen och hur varmt är det allra längst in, under jordens olika lager av skorpa, mantlar och kärnor. En ganska konstig fråga vandrar vid min sida vid jordskorpans destination. Det är en ganska konstig fråga egentligen. Helt orelevant för mitt biologiska kön. Mitt psykiska kön för den delen också. Vad jag tror, för vist är jag inte en tjej som råkade födas i fel kropp. Det kanske är så. Jag kanske mår bättre om jag sminkar min, målar naglarna och köpare VS trosor. Kanske ska prova. Någon gång när jag är hemma själv ska jag låna Felicias smink och prova. Jag kanske älskar det. Iallafall så undrar ni säkert va min fråga va. Jo den löd typ; "hur är det att ha mens, mensvärk och föda barna?" Antagligen en fråga jag aldrig kommer få ett svar på.
Jaadu Felix, vänta bara. Du ska bara veta vad minna planer är och blev för bara några sekunder sedan😏 näj, nu tänkter ni: "FELIX KOMMER BLI GRAVID MED OSCARS BARN😱😱😱😱😱😱😱❤️ FANGILR TILL 110%"
Okej, okej, kanske det😏😏😏 har haft planer på det men det är i min andra bok😏😏 in och läs vetja så hörs och ses vi senare i framtiden, då kanske vi har fått svar på hur många stjärnor som fins i universum egentligen. Antagligen inte men man kan alltid drömma😊❤️
JE LEEST
Three different language -||- FOSCAR
Fanfictie"Ehee, excuse me, it was me who did not see me properly" säger den snygga killen väldigt osäker med den bästa engelskan jag någonsin hört. Vad fan ska jag göra nu då? Svara med ord? Aldrig! Han kommer antagligen inte förstå vad jag menar om jag gör...