2K!
"April! Kahvaltı hazır tatlım."
Annemin bağırması ile aşağıya indim ve midemde ki o sancının geçmesini bekledim.
Bugün Justin'in karşısına çıkacaktım. Heyecanlıydım ve bence çok gereksizdi.
"Bir şey yemeyecek misin? Niye öyle suratını saçma bir hale sokup kahvaltı masama bakıyorsun?"
"Anne hiç iştahım yok. Kusura bakma bugün yemeyeceğim."
Annem tek kaşını kaldırdı.
"Sen niye belini tutuyorsun? Yoksa özel günün mü geldi?"
Anneme gülümsedim.
"Hayır, biraz stresliyim o kadar. Birazdan geçer."
"Anlatmak istediğin zaman burdayım tatlım, biliyorsun," dedi bir yandan göz kırparken.
-
Alessia bir yandan telefonuyla ilgileniyor, bir yandan saçlarını yapıyordu.
"Hemen sabah mı gideceksin Bieber'ın yanına?"
Düşündüm. Sabah gitmem mantıklı olur muydu? Hayır.
"Belki öğlen."
Alessia gözlerini devirdi.
"İstersen gece yarısı gidelim tatlım, tam konuşma zamanı."
"Gergin hissediyorum hazır olmam lazım."
"Zaten hazırsın."
Ellerimle saçlarımı düzelttim ve Alessia'nın bana güven veren gülümsemesine baktım. Hazırdım.
-
Justin: Bugün seni okulda göremedim, son derse girmeden önce bi kere göreyim bari
Justin: Neredesin?
Gün boyunca Justin'den kaçmıştım çünkü hazır hissetmediğimi fark etmiştim. Ama şu an, tam arkasında duruyordum. Şaşıracaktı, evet kesinlikle.
"Buradayım Bieber."
Ağır bir şekilde kafasını telefondan kaldırdı ve arkasını döndü. Benimle gözgöze gelince gülümsemesi büyüdü.
Tanrım, çok yakışıklıydı.
Telefonumu çıkardım.
April: Konuşursam kekelerim
April: Yazışmak daha iyi
Justin: Hep böyle mi yapacaksın
April: Alışana kadar
Kafasını bana döndürdü ve yana yatırdı. Çok tatlı gözüküyordu. Gözlerimin içine baktı ve yavaşça dilini dudağının üstünde gezdirdi. Yapma.
"Sarılalım mı Ap?"
Bu ne biçim bir soruydu? Büyük adımlar atarak aramızda ki mesafeyi kapattım ve kollarımı boynuna doladım. Belimde hissettiğim kolları kıpırdanmamı sağlarken bir yandan da bu anın bitmemesini istiyordum.
-
napsam bunları hiç sevgili yapmadan ayırsam mı bilemedim dram severiz
yorum yapsanız ben okusam, çünkü çok eğlenceli yorumlar geliyor ve okudukça eğleniyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting // jb
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi, boynunda olan o küçük beni... Seni tüm benliğin ile seviyorum April."