fifty-six

4.7K 292 66
                                    

Birdy- Winter

°

"Bunlar ne ara sevgili oldu?"

Bir grup kızın yaptıkları dedikodu anında kulağıma ulaşıyordu ama onları bir türlü ciddiye alamıyordum.

Yanımda duran Justin, Ryan ile sohbet ediyordu. Ben ise karşımda somurtan Alessia'ya bakış atıyordum. Derdi neydi?

"Bir sorun var gibi duruyorsun Alessia," dedim tek kaşımı kaldırırken.

Bana kesici bir bakış atarken masanın altından vurmayı ihmal etmedi.

"Biz birazdan geliriz," dedim ve ayağa kalktım. Alessia'yı kolundan tutup çekiştirmeye başladığımda hiç itiraz etmeden adımlarını hızlandırdı. Okulun bahçesine çıktık ve arka tarafa geçtik. Kimsenin olmadığını görmek güzeldi.

Alessia'ya döndüğümde ağlamaya başladığını fark ettim. Bir anda kendime çektim ve sarıldım.

"Ağla güzelim, ağla."

Sebebi neydi bilmiyordum ama şu an içim gidiyordu. O'nu böyle görmek çok zordu. Ne yapacağımı bilmemek daha zordu.

Geri çekildi ve öylece durdu. Gözlerinden hala yaşlar akıyordu. Elimi elmacık kemiğine götürdüm ve yaşları sildim.

"Anlatmak ister misin?"

Sorum üzerine gözlerimizi birleştirdi. Kafasını evet anlamında salladı ve burnunu çekti.

"Ryan..."

İsmini söyleyince gözyaşları tekrardan akmaya başladı.

"Ah peki. Böyle olmayacak. Ryan'ın yanına gidiyorum," dediğimde koluma asıldı.

"Beni sevdiğini sanıyordum, aptallık ettim işte."

"Tek sorun bu mu Alessia?"

"Sorun ne biliyor musun? O beni reddetti ama ben hala ona deli oluyorum! Sorun bu! Anlayabiliyor musun? Hissediyor musun içimdeki kavrulan ateşi? Reddedilmek ne demek biliyor musun? Dur ben cevap vereyim; Hayır! Ama ben biliyorum April, hemde çok iyi."

Yüzüme bakmadan okula döndüğünde neler olduğunu anlayamamıştım. Neler oluyordu sahi?

°

April: Kimya sınıfına gelir misin

Mesajı attıktan 5 dakika sonra Justin hızlıca kapıyı açtı. Endişeli suratı beni görünce yumuşadı.

Yanıma geldi. Kollarımı hızlıca boynuna sardım.

"İyi misin güzelim?"

Cevap vermedim, veremedim.

Justin daha sıkı sarılırken kokusunu içime çektim.

"Alessia kafamı karıştırıyor, onun için üzülüyorum."

Justin saçımı öperken bir yandan yanağımı okşuyordu.

"Kafana takma, biraz umursamaz ol."

Belki de haklıydı. Bilmiyorum. O sırada kapı açıldı ve Justin'le tek odak noktamız O ve Ryan oldu.

Bea, Ryan'ı yakalarından çekiştirmeye çalışıyor, bir yandan da dudaklarını sömürüyordu.

Tam anlamıyla şok olmuştum. Neden bilmiyordum ama kendimi aldatılmış gibi hissediyordum. Sonuçta Alessia benim en yakın arkadaşımdı ve sevdiği çocuk Bea tarafından kandırılmıştı. Gözlerim kırgın bir şekilde Ryan'ı buldu.

"Kesin şunu," dedi Justin bağırmaya yakın bir ses tonu ile konuşurken.

"Ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz?"

Bea yüzündeki o gülümseyi soldurmadı ve bana döndü.

"Zamanında senin sevgilini ayarttım şimdi ise en yakın arkadaşının hoşlandığı çocuğu ayartıyorum."

Tam anlamıyla orospuydu. Başka kelime yoktu O'nu anlatmaya.

Ryan hiç bir şey anlamamış biçimde bize bakıyordu.

"Bunu yapınca eline ne geçiyor? Orospu ismini daha çok mu hak ediyorsun?" Diyerek Bea'ya baktım.

Bu sefer suratı düşmüştü. O'nu zayıf noktasından mı vurmuştum? Hiç zannetmiyordum.

"Alessia benden mi hoşlanıyor? Bir şey söyleyin," dedi Ryan kaşlarını çatarken.

Justin'e döndüm, "Gidelim mi?" dedim. Justin başını sallarken Bea sırıtıyordu.

"Sonra konuşacağız bunu Ryan," dedi Justin.

Yanlarından geçerken Bea'nın Justin'e sürtündüğünü fark ettim. Ama bir şey demedim.

°

Justin: Ryan ile konuştum

Justin: Bea onuda kandırmış

April: Siz erkekler çok akıllıyım diye gezersiniz ama gram beyniniz yok

April: Alessia kötü bir durumda ve ben ne yapacağımı bilmiyorum

April: Ryan onunla konuşmalı

Justin: Merak etme bebeğim

Justin: Yakışıklı sevgilin onlara romantik bir gece hediye etti

April: Tebrik etmek isterdim ama içimden gelmiyor

April: çÜNKÜ LANET OLASI SEN BENİ BİR KERE BİLE RANDEVUYA ÇIKARMADIN

April: BYE JUSTIN

Justin:NQODKAOCKOQKDOAMXLAKXKAKXKALXKQLXMQLXKQKMZLQLZLQKZKWKZKDKXLWKZKKQKSKWKZLL

Justin: GÖRÜŞÜRÜZ BEBEĞİM GÖRÜŞÜRÜZ

-

Bea'yı katmak istemsizce beni mutlu ediyor qkdoakxoqks

Son iki bölümdür yorum alamıyorum ve sanırım bu beni üzüyor

Düşüncelerinizi paylaşmanıza ihtiyacım var

Vote ve yorum yapmayı unutmayın.

texting // jbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin