"Hile yapıyorsun Justin!"
Alessia Justin'e kızarken ben ve Ryan gülüyorduk. Normalde Justin ve Alessia aynı grupta, ben ve Ryan aynı gruptaydık. Justin oyunu kazanmak için hile yapıp duruyordu. Alessia takık bir kız olduğu için oyunu kendi zekasıyla kazanmak istiyordu. Nasıl yapacaktı orası bilinmez...
"Tamam tamam. Bu kadar oyun yeter. Pizzalar birazdan gelir, ortalığı toplayalım," dedim. Justin bana göz kırparak yerden kalkarken Ryan Alessia'ya bakıyordu.
Hızlı bir şekilde kartları topladık ve gelen pizzaları yedik. Oturmuş sohbet ediyorduk. Ryan eğlenceli anılarını anlatıyor, hepimiz eğlencenin tadını çıkarıyorduk.
İlk defa Justin'in yanında bu kadar rahattım.
"April biraz dışarı çıkalım mı?"
Justin'in seslenmesi üzerine ayağa kalktım ve üzerime paltomu giydim.
Dışarı çıktığımızda soğuk suratıma vurdu ve rüzgar yüzünden saçlarım havalandı.
"Fazla durmayalım, hasta olabiliriz," dediğimde başını salladı.
"Sadece Bea ile olan mesajlarımı göstermem gerekiyordu. Güven sorununu çözelim," dedi ve elinde ki telefonun kilidini açarak bana uzattı.
Mesajlara girdim ve Bea'nın üzerine tıkladım.
Bea: Sana aşığım
Bea: Justin niye cevap yazmıyorsun?
Bea: April denen şu kızla konuşmaya başladıktan sonra benden soğudun
Bea: Bir şey söyle
Justin: Mesaj atma
Konuşma burada bitiyordu. Başımı kaldırıp Justin'e baktığımda gülümsedim.
"Bea ile ilgili bir şüphem kalmadı artık."
Gülümsedi. Gülüşü dünyanın en güzel tablosu olabilirdi.
"Eğer sen ve ben aşka inanırsak, o zaman bir şekilde aşık olabiliriz," ritimle söylediği şeye aşık olmuştum.
"Sana güveniyorum Justin, bu güvenimi kaybetme."
"Asla."
never say never ehehehehueheueheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting // jb
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi, boynunda olan o küçük beni... Seni tüm benliğin ile seviyorum April."