Sevgili Justin,
Komşuların senden çok şikayetçi ve bende bu durumdan yararlanmak isteyenlerdenim. Bu mektubu aldığında sen kimsin diye bağırabilir ya da ölen sevgilin April'ın duyması için sesli bir şekilde okuyabilirsin.
Acın çok taze veya değil bilemiyorum çünkü buraya 2 gün önce taşındım. Büyük aşkınıza şahit olmak beni hüzünlendirdi ve sadece seninle konuşmak istiyorum. Sizin hakkınızda bilgi edinmek ve bunu kitaba çevirmek istiyorum.
Bana yardım eder misin?
Evinin dibinde olan sarı evdeyim.
Sevgilerle,
Hilary.Mektubu elimden düşürdüm ve gözümün dolmasına sebep olan anıları kafamdan kovmaya çalıştım. Karşımda duran April'ın fotoğrafı ve yanında ki çiçeklere baktım. Hayatımda tek bir kıza çiçek almıştım ve o kız benim yüzümden ölmüştü.
Bira şişesini çöpe attım. Büyük ihtimal 1 ay önce içtiğim şişeydi. Yaklaşık bir aydır içki ve sigara içmiyordum. Artık içince kendimi suçlu hissediyordum ve bunu April'a borçluydum. Bana zarar gelsin istemezdi.Evi toparlamış ve temizletmişim. Her tarafa April ile olan anılarımızı koymuştum ki her saniyemde yanımda olsun.
Komşum olan Hilary'e yardım edecek miydim? Pek bir fikrim yoktu. Belki de anıları gözden geçirmek güzel olabilirdi.
-
"Teklifimi görüşmek için buraya kadar geldin, teşekkürler."
Tüm kızlar böyle olmak zorunda mıydı?
"Sadece iki adımda evine ulaştım. Uzatmasak?"
Hilary gülümsedi ve elindeki sayfaları bana gösterdi. Uzun bir süre tüm yazdıklarını okudum. Genelde beni mezarın orada gördüğü zamanlarda yazmış olduğu yazılar mükemmeldi.
"Cidden yeteneklisin," dedim ve kağıtları ona uzattım.
"Benim yetenekli olmam dışında bu büyüleyici hikayeyi yazmam için yaşanmışlığa ihtiyacım vardı. Seni sıkmak istemiyorum, yazı bekleyebilir. Hazır olduğunda başlarız."
Gözlerimi evin içinde gezdirdim.
"Beklemeyi pek sevmem, başlayalım ve bitsin."
YAAA YAZMAYI ÇOK ÖZLEMİŞİMMMMM
FAVORİ HİKAYEM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting // jb
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi, boynunda olan o küçük beni... Seni tüm benliğin ile seviyorum April."