"April dur!"
Sesi içimi acıtsada arkamı dönmeye cesaretim yoktu. O'na her baktığımda üzülüyordum.
"Beni dinle, öyle git. Lütfen."
Sonlara doğru sesi kısılınca kalbim titredi. O'nu seviyordum. O'nu çok seviyordum.
Arkamı döndüğümde aramızda çok mesafe olmadığını gördüm.
"5 dakika veriyorum," dediğimde gözlerime baktı.
Bal rengi gözleri sanki bir şeyler anlatmak istiyormuş ama anlatamıyormuş gibiydi.
"Geçen akşam Bea bize geldi. Ben artık onunla konuşmayacağımı ve evimden defolup gitmesi gerektiğini söyledim. Bağırdı, çağırdı. Baş edemeyeceğimi anlayınca odama çıktım ve O'nu Ryan ile yalnız bıraktım. Telefonumu orada unuttuğum için tüm mesajlarımızı okumuş. Sana ne yazdı bilmiyorum, inan şu an bilmekte istemiyorum. Sadece... Ben hayatımda senden başka bir kız olsun istemiyorum April. Seni tanımak istiyorum. Buna izin ver. Bana güven."
Ağzım şaşkınlıkla açıldı ve neden yaptığımı bilmeden Justin'e koştum. Boynuna sımsıkı sarıldığımda belimde hissettiğim eller ile gülümsedim. Evet, beni sevmiyordu ama sevebilirdi. İhtimaller vardı.
"Birbirimizi tanıyacağız Bieber, hemde çok iyi."
-
Alessia benim fizik ödevimi yaparken ben Justin'i düşünüyordum. Şu an ne yapıyordu?
"April ödevi bitirdim. Kantine gidelim mi? Kahvaltı yapmadım."
Kafamı 'olur' manasında salladım ve kantine indik.
Kahve makinasının yanına gittiğimde kahvemi seçtim ve parayı atmak için makinayı çalıştırdım. O sırada biri kolumu tuttu ve parayı makinaya attı. Hızlıca arkamı döndüğümde Justin bana sırıtıyordu.
"Benden olsun."
Bende güldüm.
"Pekala."
Kahvenin hazır olmasını bekledik ve kahve hazır oldu. Tam alacağım sıra Justin kahveye uzandı ve aldı.
Kahveyi içmeye başladığında şaşkınlığım arttı. Ne yapıyordu?
"Etek giymenin cezası olsun, iyi dersler Ap."
Bana göz kırptı ve arkasına bakmadan kantinden uzaklaştı. Ne kadar orada dikildim bilmiyorum ama Alessia'nın beni kendine çekmesi ve kantinden çıkarması üzerine şaşkınlığım geçmişti.
-
April: Bana bir kahve borçlusun
Justin: İstediğin kahve olsun
Justin: Bir daha etek giyme
April: Yakışmadığının farkındayım
April: Yoksa sen beni yanına yakıştıramadın mı?
Justin arıyor...
Telefonu açtığımda sesini duymam ile kalbim hızlandı.
"Yanıma yakıştırdığım tek kız sensin. Fiziğinin farkında değilsin ama mükemmel bir fiziğin var. Giydiğin o etek tüm erkeklerin sana dönmesine sebep oluyor. Farkında olmadan herkesin ilgi odağı oluyorsun. Bilirsin, tanıma yolunda olduğum kızın başka erkekler tarafından arzu edilmesine izin vermem."
Yüzüme kapanan telefona ne tepki vereceğimi şaşırdım. Bugün beni 3. kez şaşırtıyordu.
justin sevdiğim kız diyemiyorda tanıma yolunda olduğum kız diyor wkdkakxksnxqknzajjsksz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting // jb
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi, boynunda olan o küçük beni... Seni tüm benliğin ile seviyorum April."