Bea'nın mesajını gördükten sonra tam anlamıyla kırılmıştım. Ama bu kadar yeterdi!
Ben Justin'in elinde oynatacağı bir kız değildim. Sadece Justin'e aşıktım ve korkusuzca duygularımı O'na söylemiştim.
Korkusuzca mı? Hah! Komik olma April!
İç sesime küfür edecek kadar moralim yoktu. Yatağımın içine girdim ve fındık ezmemi kaşıkla yemeye başladım. Artık bir şeyler yapmalıydım.
Justin ile düzgün bir şekilde konuşmamıştık. Ama artık konuşacağımızıda sanmıyordum.
-
Pazartesi okula giderken kendime yeni bir tarz yaratmıştım. Çünkü bazı şeylerden artık sıkılmıştım. Hayatımdaki her şey sıkıcı gelmeye başlamıştı. Tanrım, bu normal mi?
Giydiğim kot pantolonun üstüne siyah bir sporcu atleti ve onun üstünede kırmızı- siyah çizgili bir gömlek giymiştim.
"April!"
Alessia'nın sesini duyduğumda hemen ona döndüm.
"Bir dakika bir dakika. Ben mi yanlış görüyorum yoksa April kendine 10 beden büyük kıyafetleri giymeyi bırakmış mı?"
Yüzümü buruşturdum.
"Abartma, sadece 2 beden büyük alıyordum."
Gülümsedi ve koluma girdi.
"Sakın soluna bakma ama Justin sana hayran hayran bakıyor. Gerçi bu fiziğe kim bakmaz ki?"
Justin'in varlığını hissetmem beni huzursuz etmişti.
"Justin ile konuşmuyorum Alessia."
Alessia durdu ve beni kendine çevirdi.
"Ne demek konuşmuyorum?"Gözlerimi okulun bahçesinde gezdirdim fakat onu bulamadım. Alessia'ya kısaca her şeyi anlattım.
-
Elimdeki kek ile birlikte koridorda yürüyordum. Herkes dersteydi, ben ise dersten kaçmıştım. O sırada arkamda hissettiğim ayak sesleri huzursuz olmama sebep oldu. Hemen arkamı döndüm.
Justin elindeki kitabı sol elinde tutuyordu. Diğer elinde ise telefonu vardı. O'na doğru döndüğümü fark edince elinde ki telefonu kaldırdı.
"Mesajlarıma cevap alamıyorum, çok üzücü."
"Niye Bea yetmiyor mu?"
Bu cümlem üzerine saçını düzeltti.
"Bea ne alaka?"
"Komik olma Bieber."
Ona tamamen döndüm.
"Bana Bea ile sevgili olduğunuzu önceden söylemeliydin. Belki o zaman aradan çekilirdim. Sevgilinin bana mesaj atması gerekmezdi. O mesajı aldıktan sonra hayatımda en ufak bir yerin kalmadı. Görüşmesek daha iyi."
Elimi hafifçe salladım ve arkamı döndüm. Bana seslenmesi umrumda değildi.
biliyorum kısa biliyorum çirkin ama internetim yok kısıtlı zaman veriyor babam o yüzden sizi bekletmemek için yayınladım
vote ve yorumlarınızı eksik etmeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting // jb
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi, boynunda olan o küçük beni... Seni tüm benliğin ile seviyorum April."