twenty-one

7.3K 423 94
                                    

1K OKUNMA ŞEREFİNE!!!!

Justin ile yaptığımız konuşmadan sonra şüphelerim artmıştı. Bir anda benimle konuşmaya başlaması, bana tekliflerde bulunması garipti.

Benim olduğumu bildiği için mi bu kadar rahat ve yakın davranıyordu? Beni aptal yerine koyuyor olma olasılığı çok yüksekti. Tedbirimi almam gerekiyordu ki oyuna gelen ben olmayayım.

Bugün Justin ile ilk anlaşmayı yapmak üzere sahilde buluşmaya karar vermiştik. Bu yaptığım şey çok saçmaydı evet biliyorum, aşırı saçma. Ama O'nunla yakın olmak için başka bir şansım yoktu. O sırada Justin'den gelen mesajı okumaya başladım.

Justin: Bugün seni bulabilmek için April ile anlaşma yapacağım

Justin: Şans dile bebeğim

Bilinmeyen numara: O kız sana nasıl yardım edebilir ki?

Bilinmeyen numara: O bile daha beni tanımıyor

Justin: Buluruz bir yolunu

Justin: Seni bulacağım bilinmeyen;)

Sırıttım ve üzerime montumu alarak evden çıktım.

-

"Benden nasıl böyle bir şey beklersin?"

Son 2 günde yalan söyleme yeteneğimi geliştirmiştim ama daha da önemlisi oyunculuk yeteneğimin ortaya çıkmasıydı. Şu an Justin'e kızmış gibi davranıyordum.

"Seninle sevgili rolü yapmayacağım Bieber!"

Tatlı bir gülümseme ile bana baktı ve gitgide yanıma yaklaştı.

"Hadi ama April! Her kız benimle sevgili olmak ister, bak sen VIP biletlisin."

Gözlerimi devirirken O'ndan uzaklaştım.

"Yanlış anlama Justin ama biz seninle normalde hiç konuşmayan iki insandık. Yolda gördüğün zaman bana selam bile vermeden yanımdan geçmişliğin var, şimdi ne oldu da benden yardım istiyorsun? Koskoca okulda başka kız kalmadı mı?"

Derin bir nefes aldı ve gözlerini kapadı. Rüzgar estiği için burnuma gelen kokusu bana huzuru bahşetse bile kendimi kaptırmayacaktım. Aptal olma.

"April şu an kafan çok karışık biliyorum ama cidden bana yardım etmen gerek, yaptığın bu yardımı asla unutmam. Lütfen."

Pes edermiş gibi ellerimi havaya kaldırdım.

"Pekala, nerden başlıyoruz?"

-

"Cidden tüm cipsi yedin mi?"

Justin'in sorusu üzerine elimdeki tabağa baktım. Kahretsin, hepsini yemiştim.

"Ne yapayım, gerilim filmlerinde diğer filmlere nazaran daha çok şey yerim."

Güldü.

"Diyorsun ki bir daha izlediğimiz filmi gerilim seçme. Yoksa maddi açıdan zarara girersin."

Kendi dediği şeye gülerken somurttum ve tabağı sehpanın üzerine bıraktım.

"Bugün bu kadar vakit geçirmek yeter. Gitmem lazım Bieber."

Eliyle kapıyı gösterdi ve ben çıkana kadar arkamdan geldi. Tam arkamı dönüp gidecekken, "April," diye seslenmesi üzerine O'na döndüm.

"Çünkü çok güzelsin."

Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemediğim ve ne dediğini tam anlamadığım için, "Ha," diye bir tepki koydum ortaya.

"Hani bana dedin ya, okulda başka kız mı kalmadı niye ben diye... Söylüyorum işte. Gördüğüm en doğal ve en güzel kız sensinde ondan."

Ay uyumam gerek yoksa daha bölüm eklerdim, sorry guys

texting // jbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin