Aşağıda bir açıklama olacak. Okursanız sevinirim, gelecek bölümlerle ilgili. Daha fazla bekletmeden... İyi Okumalar... -Ç.T.
İki hafta geçti. Toplantı odasındayız ve gündem maddesini konuşuyoruz. Gündem maddesi benim. Durdurulamıyorum.
"2 hafta içinde dozu 2'den önce 3 sonra 4'e çıkardık. 5'ten fazlasını vücudu kaldıramaz. Thomsonların hızlı geleceği doğru ama bu kadar da hızlı geleceklerini sanmıyorum. Bir şeyler düşünmeliyiz. Başka bir çözüm yok mu Rodrick?" dedi Sevgi Abla eli saçlarını kavramış bir şekilde.
"Kendim yeni bir ilaç geliştirebilecek düzeyde değilim. Onların bildiği kadar şeyi bilmiyorum. Elimde sadece onların ürettiği şeyler var ve onlar da sadece bunu üretmiş. Biliyorsunuz, Anka'nın durumu özel. Daha önce denenmemiş bir denek çeşidi. Bu yüzden gösterdiği reaksiyonlar diğer 11 denekten farklı." diye açıkladı Rodrick. Rodrick savunma derslerinden beri eski haline döndü. Artık konuşuyor, benimle tekrar vakit geçiriyor ve elinden geldiği kadar yardım ediyor. Eskisi gibi bana hedefler ve ödüller veriyor. Hoş, hedefleri hemen aştığım için -durdurulamama sorunu- ödülleri küçük şeyler oluyor ama yine de onla eskisi gibi vakit geçirebilmek gerçekten güzel. Özellikle Eloy'un Sevgi Abla ile yaşadığı dönemlerde... Gerçekten yaşamak değil tabiki de ama şu plan yönetim kuruluna kendini iyice adamış durumda. Dersleri ve Sevgi Abla'nın odası arasında yaşıyor hayatını. Sanki benden sakladığı şeyler var. Neler olduğunu bilmiyorum ama bir şeyler sakladığından eminim. Ve onları bulacağım. Bu zamana kadar çözmediğim sır kalmadı, bunu da öğreneceğim.
"Ah, biliyorum. Ama yapabileceğimiz bir şeyler olmalı." dedi Sevgi Abla dağılmış bir şekilde.
"Bilmiyorum ama biraz daha burada oturursak öleceğim, DURMAKTAN!" dedi Sandra sıkılarak. Uzun süredir bu konuyu konuşuyorduk. Peki çözüme vardık mı? Hayır!
"Aslında benim aklıma bir şey geldi." dedi George. Gözlemlemek dışında ilk defa fikir atıyordu galibe ortaya. Herkes ona döndü merakla.
"Seni dinliyoruz George." dedi Sevgi Abla.
"Anka, kendini kontrol altına alabilir mi? Beynini gelişmesini yavaşlatacak şeyler yapabilir mi kendine? Sonuçta yakında her türlü atomu kontrol edebilecek hala gelecek." dedi George.
"Alamaz. Yani yapabilir ama işimize yaramaz. Çünkü atomları kontrol edebilecek hala geldikten sonrasında bu kadar karmaşık bir şeyi kontrol edebilir ,kendi gelişimi gibi. Bu da onun son dakikalarına denk geliyor. Özellikle bu kadar hızlı giderse son saniyeleri... Bu da işimize yaramaz çünkü bize kazandıracağı en fazla 2 dakika falan olur." dedi Rodrick ve devam etti. " Biliyorum çünkü daha önce düşünüp bu konuyu deneklerle tartışmıştım. Beraber birkaç hesaplama yapınca elimize hiçbir şey geçmeyeceği sonucuna vardık. Ama aklına gelmesini tebrik ederim. Zeki birisin George. Benden sonra yönetim kuruluna bilimci olarak gelebilirsin." dedi Rodrick son sözlerinde Sevgi Abla'ya bakarak.
"Bu konuyu daha sonra konuşuruz. Epey geç olmuş saat, savunma dersine başlamamız gerek. Bugün az uyuyacaksınız maalesef." dedi Sevgi Abla ve hep beraber kalktık.
...
"Önce sırayla başlıyoruz. Su-Toprak-Hava-Ateş. Sonra süreleri kısaltıp en sonra hepsini aynı anda deneriz. Ama önce 10'ar saniye arayla başlayalım. Rodrick, Eloy, Maurissa ve Darren; Anka'nın etrafında yuvarlak oluşturun." dedi Sevgi Abla. Durdurulamıyorum demiştim, bunun tek iyi yanı artık ateşte bir ustayım. Ateş'i kontrol etmek, üretmek ve hatta beyinle kontrol... Diğer elementlerde de tabiki. Sadece hızlanmaya ve gelişmeye ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Ficțiune științifico-fantasticăBir yaz günü su ve toprak elementlerini kullanabildiğini öğrenen Anka yeni okul yılında kendi gibi beyni gelişmiş insanların olduğu Akademeia'da okumaya başlar. Yeni insanlar yeni hayatlar derken gizli öğretmeninin sevgilisinin ölmesi üzerine kendin...