•16• Duyuru

16.9K 1.2K 131
                                    

YARIN BAYRAM OLDUĞU İÇİN TÜM OKUYUCULARIMA GÜZEL BİR BÖLÜMLE BAYRAM HEDİYESİ VERMEK İSTEDİM. HİKAYEMİ OKUMANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR. HEPİNİZE İYİ BAYRAMLAR VE İYİ OKUMALAR -ARTEMİSWHO

Sabaha kadar uyuyamamıştım. Neyi, nasıl yapacağımı bilmiyordum. Kafam iyice allak bullak olmuştu. Ama bildiğim tek şey vardı. Kafamın düzelmesi için George ile iş birliği yapıp her şeyi öğrenmeliydim. Saat 7'de alarm çaldı. Ben de kalkıp George'un bahsettiği bölmeye baktım. Görünürde bir şey yoktu ama biraz vurduğumda arkada boşluk olduğunu anladım sesten. Daha dikkatlice bakınca köşede küçük bir delik vardı. Kalemle oradaki kapağı çektim ve BİNGO! Küçük, gri anahtar bana gülümsüyor. Kimse görmesin diye hızlıca anahtarı aldım ve kapağı kapattım. Hızlıca hazırlandım ve anahtarı da elime alıp yemekhaneye indim. Yeşim ile Noora konuşuyorlardı.

"Günaydın." dedi Yeşim.

"Sonunda gelebildin Anka kuşu. Ne zamandır ortalıkta yoksun?" dedi imalı imalı Noora.

"Hep sizinleydim son 1 haftadır." dedim hemen.

"Bedenin bizleydi ama ruhun. Ruhun kim bilir nerede?" dedi Noora. Şüphelleniyordu. Çok belli ediyorum galiba.

"Sadece bu 7'linin tavırlarını düşünüyordum. Çok garipler. Ayrıca hiçbiri ağzını açmıyor. Octivia kimseye söyleyemeyeceğini söyledi. Müdüre söz verdik dedi." dedim ve şu çenemi tutamayışıma saydırdım. Hemen de yumurtluyorum. Bir ağzım durmuyor. Aferin Anka!

"Octivia mı?" dedi Yeşim şaşırarak.

"Octivia ne alaka ya? Sen bir şeyler biliyorsun. Çabuk dökül." dedi Noora biraz kızgın bir şekilde. Ama bana gerçekten kızmamıştı. Sadece anlatmam için teşvik ediyordu. Onları artık çok iyi tanıyorum. Benim kardeşim gibi oldular ama onlara anlatamam. Ne kadar az bilirlerse o kadar iyi. O yüzden George'un ve Rodrick'i olaya dahil etmeden anlattım olanları. Tam ben anlatmayı bitirirken duyuru sesi geldi.

"Sevgili öğrenciler ve öğretmenler. Hepinize günaydın. Ben Alejandro. Hepinize küçük bir duyurum var. Bugünkü dersler öğretmenler toplantısı olduğu için iptal oldu. Sayın öğretmenler, lütfen müdür beyin odasına geliniz. Sevgili öğrenciler, hepiniz tiyatro salonundaki film gösterimine katılabilirsiniz. İyi günler."

"Öğretmen toplantısı mı?" dedim şaşkınlıkla.

"Demek ki burada da böyle şeyler oluyormuş. Sonuçta okul okuldur." dedi Noora bilmiş bir edayla ama kızlar ikisinin de ağızları kulaklarına varmıştı. Ve bir şeyler planlıyorlardı. Ben ise belki de fazla şey gördüğüm için pinpirik bir şekilde endişeliydim.

"İnşallah romantik bir film vardır. Darren ile ilk defa film izleyeceğiz. Çok heyecanlı." dedi el çırparak Yeşim.

"Hep beraber izleyelim. Paulo ile biz de ilk defa film izleyeceğiz. Hatta şuan buraya doğru geliyorlar." dedi sevinçle ve ayağa kalktı Noora. Noora Paulo'ya sarıldı. Yeşim ise Darren'a. Ben ise diğer gelenlere yerimden kalkmadan selam verdim.

"Neden bu kadar sevinçlisin aşkım." dedi Darren. Ama sanki nedenini biliyormuş gibi konuştu.

"Bugün ders yok. Tamamen boşuz. Mutlu olmak için bir sebep. Ayrıca sinema da varmış bugün. Uzun zaman oldu sinemaya gitmeyeli." dedi Yeşim heyecanla.

"O zaman bugünkü filme gidelim. Saat 10'da imiş."dedi Darren.

"Ne filmi olduğunu bilen var mı?" diye sordu Noora.

"Romantik Komedi tarzında bir film." dedi Paulo ve Noora'ya göz kırptı. Onlar kaş göz işaretleriyle flörtleşmeye başlarken

"Ooo. Çok güzel. Hep beraber gidelim." dedi Darren. Herkes onayladı. Bu arada bir yanımda Octivia diğer yanımda Tillman vardı. Octivia eğilip fısıldadı.

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin