•14• Valeria'ya Ne Oldu?

15K 1.2K 50
                                    

IZMIR DIŞINDA OLDUĞUM İÇİN BÖLÜM YAZAMADIM. KUSURA BAKMAYIN. PERŞEMBE UZUN BIR BÖLÜM YAZACAĞIM. ŞUAN TABLETTE OLDUĞUM İÇİN BU BÖLÜMÜN MULTIMEDİA'SINI DA PERŞEMBE KOYACAĞIM. GEORGE OLACAK MULTIMEDIA'DA. IYI OKUMALAR....

Hemen endişe ile içeri daldım. Rodrick. Benim bu dünyada bildiğim en güçlü insan. Yıkılmıştı...

"Rodrick! Rodrick! Ne oldu sana?" diye sordum. Ama Rodrick hala ağlıyordu, hıçkırıyordu, cevap vermiyordu.

"Rodrick! Rodrick!"

"Rodrick sadece cevap ver en azından. Ses ver!"

"Korkmaya başladım Rodrick! Rodrick ne oldu lütfen anlat." Iyice endişelenmeye başladım. Gözlerim dolmaya başladı. Hiçbir şey anlatmıyordu.

"Rodrick anlat ne oldu? Yalvarırım..."

"Benim sevgilim.... Benim küçük sevgilim...." Şaşırdım. Rodrick'in sevgilisi mi vardı? Ve varsa ne olmuştu? Ayrılmışlar mıydı? Rodrick hakkında ne kadar az şey biliyordum.

"Benim masum sevgilim..." Konuşurken yüzünden yaşlar düşüyordu.

"Nasıl kıydılar sana.... Ahhh... Aşkımm.... Sen benim sahip olduğum tek şeydin. Nereye gittin?"

Rodrick benim burada olduğumun farkında değildi. Kendi kendine konuşuyordu.

"Rodrick? Ne oldu sevgiline?" Yumuşak bir sesle konuşuyordum ve sessiz. Sesimi ben bile zor duyuyordum.

"Benim küçük sevgilim... Narin, masum, temiz..." Ne oldu öğrenmeliydim ve Rodrick'e yardımcı olmalıydım.

"Rodrick lütfen anlat bana. Ne oldu?" Sonunda beni fark etti. Bana boş boş baktı ve "Anka" diyip ağlamaya başladı.

"Rodrick. Lütfen korkuyorum. Ne oldu? Ne olur anlat bana. Sen benim abim gibisin. Ne olur anlat bana. Açıkla."

"Anka... Benim küçük sevgilim... Benim küçük masum sevgilimi... Valeria'ma... Nasıl..."

"RODRICK!" Dedi bir ses. Arkamı döndüğümde bunun Lysander'e ait olduğunu anladım. Rodrick de geleni görünce sustu. Yanında Sevgi abla da vardı.

"Ankacım. Sen odama git. Rodrick şuan uygun değil. Sonra görürsün onu." Uygun değil mi? Adam yıkılmış durumda!

"Ama Sevgi ab..." Beni susturdu.

"Hadi canım lütfen beni kırma."

"Sevgi abl.."

"ANKA! Odana git ve her ne duyduysan ve gördüysen hepsini unut. Asla ama asla kimseye anlatma " Lysander çok sert bir dille uyardı. Ben de son bir kez Rodrick'e bakıp odama doğru yol aldım. Valeria ile Rodrick sevgiliydi ve bir şey olmuştu. Valeria bu yüzden ortalıkta yoktu. 'Nasıl kıydılar' demişti Rodrick. Acaba Valeria öldü mü? Ölmemiştir değil mi? Ölmediyse o zaman ne oldu? Elizabeth niye yalan bir dedikodu atıyor ortaya? Ve grubun diğer üyeleri niye konuşmuyor?

Rodrick'i o halde gördükten sonra 3 gün geçti ama hala durum bir muamma. Hiçbir şey öğrenemedim. Her gittiğimde Rodrick'in laboratuvarı kilitliydi ve içeriden ses gelmiyordu. Binbir türlü eziyetler öğrendiğim odasına gittiğimde Rodrick orada da yoktu ve yanındaki odada kalan arkadaşı onu 5 gündür görmediğini söyledi. Sevgi ablaya ulaşmaya çalıştığımda odasında yoktu ve aradığımda ise meşgul olduğunu söyleyip sonra konuşacağımızı ekleyin telefonu suratıma kapatıyordu. Lysander'in odasına gittiğimde kapıda Frau Müller ile karşılaştım ve çok da kibar olmayan bir yolla binadan atıldım. Grubun üyeleri ise Elizabeth bile ortalıkta yoktu 3 gündür. Bu gece ne yapıp ne edip onları bulacaktım ve olanları soracaktım. Yeşim Darren'a ulaşamadığı için üzgündü. Onun için de onları bulmam gerekiyordu!

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin